Čtvrtá desítka

Další ze série šťastných dní či momentů…
Tentokrát i něco z dovolené. Komentáře najdete u jednotlivých fotek.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Čtvrtá desítka

  1. Sedmi napsal:

    Prosimte, kde ty to mimco mas? Vypadas spis, jako by sis dala trochu vic tech vafli 🙂

  2. Sedmi napsal:

    jo a jak se ti libi Liny rodic?

    • Jo, musim ty knizky aktualizovat :-))) liny rodic je beh na dlouhou trat. Snazila jsem se to nejak pojmout, ale pasaze z Rozsseaua me pekne stvou, na ty kecy nejsem moc stavena :-). Libi se mi zakladni myslenka, ale ze by o tom musela byt takhle tlusta knizka… 🙂 mam ji v nocnim stolku. Jednou ji snad dolouskam a napisu recenzi :-))) ted se chystam na Cervenku!!! Uz dnes vecer, se tesim!

      • Sedmi napsal:

        tak ty pasaze preskakej… 🙂 ja teda kdyz me neco moc nebavi, tak to proskenuju, kdysi jsem mela na skole rychlocteni a docela mi to slo, obcas se to dost hodi 😀

      • Ja zas mam pocit, ze by mi neco uteklo a jsem z toho pak nervozni. Rychlocteni je super, ale presne pak byh mela ty pocity a asi bych to nezvladla. U tehle knizky to ale zkusim. Fakt o nic neprijdu 🙂

Zanechat Odpověď

