Jsem v polovině…

Teoreticky je přede mnou i za mnou půlka těhotenství. Ale spíš už jsem se přehoupla do té druhé poloviny, protože málokdo rodí v termínu a moje mimino se zdá být nějaké větší. Domlouváme si stejně dřívější datum než mám zapsáno v průkazce. Snad mimi poslechne ;-).
Nevím, jestli jsem to sem už psala, že budeme mít dalšího chlapečka?. Moc jsme si ho přáli. Konečně budou mít ty svatomartinské husy a láhve vína pořádný důvod :-D.
A taky už mě pěkně kope. Poslední 4 týdny to jde cítit. Nejdřív bublinky a šimrání, teď asi dělá kotrmelce nebo má pěknou sílu v nohách :-). A taky se mi stěhuje i s břichem. Jednou se posune úplně dolů, podruhé se probudím a mimi je vyboulené pod žebry okolo pupíku. Ty pravé kopance teprve přijdou. Minule jsme si s manželem točili videa a Junior byl jako vetřelec pod kůží. 🙂
Zatím jsem přibrala okolo 4kg. Docela jsem se po dovolené divila, že to není víc. Přece jenom fastfoodová dieta umí svoje.
Cvičení teď vyměním za pravé těhotenské. Zatím jsem jela lehce kardio a svoje protahovací-posilovací oblíbené cviky. Ale u některých mi už vadilo břicho. A potřebuji něco účinnějšího na záda a mezilopatkové svaly. Vkládám naděje do trenérky se specializací na pilates, jógu a těhotenskou jógu. Začínáme už zítra! Moc se těším ;-).

Ještě jedna aktuální fotka s břichem:

20140428-183407.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Jsem v polovině…

  1. Alizia napsal:

    Jee opet chlapecek, to bude mit Junior partaka 🙂 Pajo, jsi porad jak lunt! Ja jsem uz pekne nakynula 🙂 uzij si cviceni, na zada je to potreba 🙂

  2. Vanilka napsal:

    My teda zatím druhé mimčo v plánu hned nemáme, ale do budoucna by se mi taky líbilo být máma dvou kluků… 🙂 Gratuluju. Moc ti to sluší.

Zanechat Odpověď

