TAG – V peřinách

První TAG, který mě potkal. Děkuji Alici za zprostředkování tohoto zážitku :-).

Tady jsou moje odpovědi na všetečné otázky 🙂

Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Samozřejmě bez mimina, ale moje stálice do postele jsou teplé ponožky. Moc se nesmějte, já prostě neusnu se studenýma nohama nebo když mi táhne pod peřinu… takže tak se mnou pod peřinou. 😀

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

Sansoussi znám jen jako lázně ve Varech, tak jsem si vygooglila, že je to něco bezstarostného – takže jako nic? Nahá rozhodně nespím – viz odpověď výše. Když mi kromě nohou táhne i na záda, tak taky neusnu… Jsem rozhodně pro pyžamo a moje preference se časem změnily od trička s kraťáskama k nočním košilkám.

Kniha?

Rozhodně, aktuálně mám na nočním stolku Červenku od Jo Nesbo. Podle únavy zvládnu od jedné do sto stránek :-D.

Kosmetické rituály?

Spíš kosmetická nutnost – odlíčit, pořádně umýt celý den, jinak nemůžu jít spát. A pak hydratační krém. Samozřejmě také vyčistit zuby všemi kartáčky, které používám. To se pak spí krásně! Jinak spaní s hydratační maskou je pro mě spíš za trest, protože se mi pak lepí polštář, vlasy… za ten výsledek mi to nestojí.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Kdysi mi trenér řekl, že alkohol jsou prázdné kalorie, takže sama jen tak na dobrou noc nepiju. Když si dáme pivo k večeři, beru to jako součást jídla. Ale před spaním alkohol nemusím. To samé třeba teplé mlíko s medem nebo kakao – když je mi zima tak ano, ale že bych na tom trvala… dám si ho tak 3x za zimu a stačí. Najedu ale brzy na převařenou vodu s citronem…

Chrápu?

Dámy samozřejmě nechrápou… :-D.

Snídaně do postele?

Manžel umí dobrou snídani, ale že bychom si tahali jídlo do postele, to nemusíme ani jeden. Naposled jsem tohle dělala asi na koleji, protože kromě postele nebylo kde jinde sedět 😀 Jo teď se mi vybavuje jeden hotel s „romantickým pobytem“, kam jsme odjeli po svatbě, tam jsme snídani nestihli kvůli totálně zatemněnému pokoji a dlouhému spánku. Tak ano, jednou se mi to stalo, na hotelu je to příjemné.

Jak to máte u vás? Ráda si přečtu vaše odpovědi. Pro pořádek předávám štafetu dál svým oblíbenkyním: Sedmikrásce, Aves a Vanilce 🙂

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na TAG – V peřinách

Zanechat Odpověď

