Cestování – Cape Canaveral, Florida, USA

Nedávno jsme byli na Floridě. Když si odmyslím tu dálku letadlem, tak to byla moc fajn dovolená a hodně se mi tam líbilo. Hlavně to teplíčko okolo 30 stupňů. Teplota oceánu velice mile překvapila. V porovnání se západním pobřežím se tady i na začátku léta dalo koupat v moři. A bez neoprenu! 🙂
Byli jsme na skvělých výletech. Trochu fotek jsem dala na Instagram, další můžete kouknout tady :-).
První sada je z Cape Canaveral – Kennedy Space Center.

Kam se letos chystáte vy? Pár mamin zamíří do porodnice, stihnete ještě nějakou dovolenou, holky? Mě čeká kromě výletů po Čechách jen to Podolí :-)).

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Cestování – Cape Canaveral, Florida, USA

  1. avespasseri napsal:

    Matka touží ještě naposledy k moři… a vybrala si Rhodos. Já tedy nevím, co tam budu dělat, ale co bychom pro své matky neudělaly, že?? :-)))) No, asi si tam vezmu tu horu knih, na které jste mě všechny nalákaly 🙂 Co už jiného tam, kde mě nějak nenapadá, co dělat jiného, než se válet na pláži… což zrovna nemusím :-))

  2. Sedmi napsal:

    Florida je rodiny s detmi asi super. Ja jsem tam byla v 16, prislo mi to, ze je tam hrozna nuda, sami duchodci a rodinky 😀 (No ono ale ve srovnani s Kalifornii to je tezky…) Nejvic se mi libily Keys… Space center vypada taky zajimave. Ja doufam, ze stihneme alespon nekam v Evrope k mori… a pak nejspis jeste zpatky na Sever…

  3. Alizia napsal:

    Myslím, že i přes tu dlouhou cestu se dovča vydařila, co? To teplé moře mě překvapuje, muselo to být příjemné 🙂 My se příští týden chystáme taky na Rhodos jako Avespasseri, asi jsme měli stejné myšlenky 🙂

Zanechat Odpověď

