Nepiju kafe a nejím pečivo…

To je vtip! Já tohle neudělám 🙂
Nerozumím tomu, co se děje, asi jsem někde zamrzla nebo zaspala dobu, ale kolem mě se geometrickou řadou rozrůstá počet lidí, kteří nepijí kávu nebo jen bezkofeinovou, nejedí pečivo, maso, jiní jsou pouze na dietách, syrové stravě atd… Co se stalo?

Je to pak vtipné, když někdo přijde na návštěvu na grilování… Kávu mele kávovar a zrnka bez kofeinu si nedovedu představit, podle mě je to hnus. Na začátku minulého těhotenství jsem zkusila instantní kávu bez kofeinu a šla do koše plná. Od té doby při těhotenství i kojení piju čerstvě namletou arabicu a nehodlám to měnit. Někteří dietáři si u nás na návštěvě naloží oba jednu porci dokonce na jeden talíř a my pak zamrazujeme maso, které se neugrilovalo. Pečivo k  masu nemá vůbec smysl kupovat, protože ho kromě mojí „staromódní“ rodiny nikdo nejí… Tak já nevím. A ve čtečce blogů se mi objeví článek, že Aves nejí sladké… svět se zbláznil 😀

Do toho Junior poslední měsíc výrazně omezil jídlo, má propadlé bříško a vypadá chudák až nezdravě při svojí výšce. Jí poloviční porce a už ho nenalákám ani na těstoviny s rajskou a parmezánem, kterých dřív snědl celou dospělou porci.

Zvláštní ale je, že spotřeby vína se toto dietní období nedotklo 😀 😀 😀

Vysvětlí mi to, prosím, někdo? Předem děkuji. 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Nepiju kafe a nejím pečivo…

  1. avespasseri napsal:

    Že by erupce na Slunci??? :-)))))

  2. Sedmi napsal:

    klid, u mě to nehrozí, já si zdravé makrobiotické stravy užila až dost v dětství a zastávám názor, že nic se nemá přehánět… i když Lev taky má období, že prý nejí maso… jo a kafe piju taky kofeinové i teď, to bez je humáč… nebo meltu.

  3. Iva napsal:

    Takže já jsem také trochu přičichla k makrobiotice a k raw stravě a je mi moc dobře.Pečivo také nejím, protože jednoduše po něm nechodím na záchod (omlouvám se, jestli to někoho pohoršilo) a jelikož obsahuje lepek, tak se bez něj cítím lehce (lepek opravdu dokáže zalepit organismus).Kávu piju vyjímečně při cestování, po vysazení kofeinové kávy jsem se zbavila migrén. Možná si řeknete, že jsou to prkotiny, ale taková dvoudenní migréna dokáže pěkně potrápit. Jak psala Aves, jde o to fakt mít rád svoje tělo a neubližovat si potravinami, které mu nedělají dobře….a prášky jíst nechci 🙂

    • Tak to jsi dobrá, že jsi to tak vychytala! Smekám před pevnou vůlí. Asi jsou ti lidi okolo taky takhle osvícení a jenom mně to ještě nedošlo ;-)))).

      • Iva napsal:

        Milá OMBL, to není o osvícení 🙂
        vlastně je to o tom, že se člověk sám sebe ptá, co dělá špatně, že ho třeba dva dny bolí hlava, co dělá špatně, že má třeba exém….apod. Na genetiku já nehraju, spíše mně to připadá , že je to taková obezlička od doktorů, když už neví kudy kam(samozřejmě jsou i výjimky). No a pak je tady internet, kde najdeš ptákoviny i seriozní výpovědi lidiček, kteří se ze stejných zdravotních problému dostali změnou stravy, myšlení, životního stylu. A začneš se ptát, že když to a to pomohlo někomu jinému, proč by to nepomohlo mně. Samozřejmě jsem také navštívila i alternativního lékaře a v podstatě mně mnoho informací potvrdil. Ještě chci říct, že rozhodně nemám pocit, že bych o něco přicházela nebo strádala, pokud nejím ze zdravotních důvodů nějaké potraviny 🙂 naopak ten bonus v podobě zdraví a nového přílivu vitality je úžasný. Krásný pátek všem 🙂

  4. Alizia napsal:

    Tak to se me take netyka :-))) jen obcas omezuji mlecne vyrobky, vypozorovala jsem, ze ty mi zhorsuji plet, to ale jen v kriticke situaci 😉

    • Jo, je super, když to umíš takhle poznat. 🙂 Mně vždy přijde, že je to moje zhoršení/zlepšení čehokoliv kombinace více faktorů a těžko hledám ten jeden, který bych měla ovlivnit.

      • Alizia napsal:

        No vim, ze vzdycky kdyz doslo k rapidnimu zhorseni a vysadila jsem mlicny vyrobky, tak se to zlepsilo. Samozrejme je za potrebi zapojit i vice ve veci 🙂

Zanechat Odpověď

