Late spring picks

Líbí, moc! 😀

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Late spring picks

  1. Sedmi napsal:

    ty šaty jsou boží 😛 odkud to je?

  2. Sedmi napsal:

    jo aha Lindex 😀 super ten je tady taky

  3. neter napsal:

    vida,vida,do Lindexu prave jedu 🙂

    • Dobre delas 😉 snad to vsechno bude

      • neteřinka napsal:

        No já jsem měla v merku něco jiného, ale co jsem chtěla, to jsem sehnala, Lindex je fajn, dost dlouho jsem se ho stranila,ale třeba oblečení pro miminka má podle mě nejhezčí 🙂

      • Já na HM pořád nedám dopustit :-). Lindex mi přijde dražší a třwba pyžamka vydrží míň než HM – vybledlé obrázky, vytahané. Peru a suším stejně, po pár měsících je vidět rozdíl. Ale u mimin je to jedno, nemají věci na dlouho :-))

  4. Alizia napsal:

    Krásný a svěží výběr 🙂

Zanechat Odpověď

