Teď nosím – Bílé perly

Tyto náušnice nosím skoro pořád už několik let – bílé říční perly a stříbro. Na dovolené jsem k nim sehnala náramek u Ralpha Laurena – šňůru stejně velkých na zápěstí. Do tmavých jsem ještě nedorostla, ale bílé a jiné světlé mám ráda :-).

Nosíte taky perly? Od kolika let? Nebo nemáte pocit, že je to až od pokročilejšího věku?

 

20140603-214157-78117062.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Teď nosím – Bílé perly

  1. Alizia napsal:

    Perličky jsou skvělé! Já si je nosila snad už ve 20 (teda fakeový), ale náušnice z pravých perel jsem si objednala chvíli na to 🙂

  2. Sedmi napsal:

    já jsem perly objevila teprve nedávno. ale starší dcera dostala od babičky takové docela velké (podle mého), ale hrozně jí slušely… do té doby, než jí začala hnisat dírka a musela je vyndat… dírky pak rychle zarostly a od té doby žádné nemá…

  3. Táňa napsal:

    Naramek jsem obdivovala uz na instagramu, krasa! Tento setik bych brala z fleku :-). Prvni perly (nausnice) jsem si kupovala na vejsce. Ale deti nosi perly od narozeni. 3-4mm velka perlicka neni ani trochu usedla :-). A v nahrdelniku s nejakou jednou vyraznejsi ozdobou vypada dokonce tak trochu sportovne.

Zanechat Odpověď

