Úklid starých věcí

Mám teď období, kdy jsem víc doma. Měla bych se kvůli těhotenství šetřit a odpočívat, do toho byla vedra, která se mi nejlépe přežívala v chladném bytě. A když jsem doma, tak ve volných chvílích přerovnávám skříně!

Vždy se mi moc ulevilo, když jsem probrala skříně a zbavila se starých a nepotřebných věcí. Takže teď třídím věci, které chci buď co nejdříve spotřebovat nebo vyhodit. Zaměřila jsem se tentokrát na kosmetiku – všechny krémy s faktorem musí do konce léta pryč, letní rtěnky taky spolu s vodami ve spreji, letními vůněmi, vzorečky krémů a makeupů, otevřené řasenky, lesky na rty, pleťové vody. Tělová mléka chci taky spotřebovat do konce těhotenství, pak už nebudou potřeba. Dala jsem si termín konec srpna. Na období po porodu už mám nachystanou celou sadu pěstící kosmetiky od Chanelu a dám si k tomu stranou dekorativku v tlumenějších barvách.

Oblečení teď nemůžu řešit, protože nevím, jaké velikosti budu po porodu potřebovat. To nechám na další kolo někdy v zimě :-).

Nejsem si jistá, jestli je to přerovnávání věcí součást tzv. hnízdění před porodem nebo prostě jen domácí úklid. Už teď ale vím, že s každým dalším vyhozeným obalem se mi hodně uleví :-).

Také máte přerovnávací a vyhazovací období? Mně to od jara ještě nepustilo 😀 A uleví se vám, když protřídíte skříně či šatny?

 

Vzorečky zmizí už do konce tohoto týdne, letní parfém od Hermés má čas do konce léta 🙂 To bude úleva, až poletí do koše! :-)))

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Úklid starých věcí

  1. Sedmi napsal:

    Já si dám takový úklid s každým balením sem a tam, docela to stačí 😀 ale čeká mě teď probírka letních věcí, co budu brát s sebou a co ne… a tentokrát na 4 měsíce, takže to bude docela důkladné…

  2. to je dobrý důvod projít skříně, když nechceš tahat kupu krámů na cesty. Kdy přijedeš do Prahy? A jaká porodnice? Třeba se potkáme v Podolí 🙂

  3. Vanilka napsal:

    U mě to s hnízděním nemá nic společného. Momentálně se snažím každou neděli uklidit jednu nebo dvě kuchyňské skříňky. Pěkně všechno vyndám, skříňku vymeju a pak do ní ty věci zase narovnám. Některé vyhodím. Zabere to tak 10 minut. Kdybych chtěla kuchyň uklidit najednou, zabralo by mi to nejspíš velkou část dne a byla bych pak vyčerpaná a naštvaná. Až budu hotová s kuchyní, přeorientuju se na koupelnu. A pak budu nejspíš v té kuchyni moct začít nanovo 🙂 Jinak vzorky parfémů a krémů jsem před časem vyházela, protože se mi jich doma nakupilo moc a já už na experimentování nemám náladu. Jsem ráda, že jsem si našla vůni i kosmetiku, která mi dlouhodbě vyhovuje.

    • To je dobrý nápad, uklidit jednu skříň týdně.. v kuchyni či šatně, prostě projít jednu část.
      Já si ty vzorky vždycky brala a tahám je sebou různě v autě nebo kosmetických taštičkách, teď jsem ale dala všechno na jednu hromadu a půjde to pryč. Stačí jít pak jednou nakoupit a mám zas další doma.. nekonečný proces 😀

  4. avespasseri napsal:

    Já už se úplně těším, až zas začnu uklízet 🙂 Taky se mi vždycky uleví… zbavím se starého harampádí, ujasním si, co chci a co fakt nechci… a byt je chvíli (než dorazí dcera ze školy nebo ze školy v přírodě) zas tak útulný :-)))))

  5. Alizia napsal:

    Pájo, tak to máme úplně stejný! Taky jedu skříň po skříni 😉 Obzvlášť teď jak jsme doma, tak místo toho, abych odpočívala, tak se ze mě stal uklízený maniak a snad už dám i tu výbavu pro mimčo 🙂 Jinak tu vůni od Hermes má mamka a já si ji občas půjčovala, zbožňuji ji 😉

Zanechat Odpověď

