Třetí trimestr

Pomalu, ale jistě se s pupíčkem blížíme do finále. Dvacátý osmý týden se přehoupl a jsem ve třetím trimestru. Oficiálně tedy tři měsíce do porodu. A je to těžké – rostoucí břicho, více než kilové mimino, nohy pod žebry, kopance. Funím při sebemenší aktivitě. Někdy před měsícem jsem musela začít brát magnesium a krátkodobě i léky na uvolnění svalů kvůli tvrdnoucímu břichu. Cvičení nepřipadá v úvahu, takže mám zrušené členství ve fitku. Naštěstí jsme s trenérkou těhotenské jógy stihly všechny domluvené lekce. Ale pravidelně teď nikam nejezdím. 😦
Pokračuji s přípravami věcí pro miminko – servis kočárku, praní oblečení, které bude nejdříve potřeba, žehlení, příprava postýlky, dávám stranou svoje věci do porodnice.
Možná je to brzo, ale nechci dopadnout jako minule, kdy nebyla složená a povlečená postýlka při našem příjezdu z porodnice. Měla jsem tenkrát ještě dva týdny, tak co bych se hnala :-)). Teď chci mít hotovo v polovině srpna, co kdyby…
Zas mě budou děsit poslíčci. Jsem zvědavá, kolikrát pojedeme do porodnice „na zkoušku“ :-).

Dole jedna fotka z tohoto týdne

20140623-114419-42259372.jpg

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Třetí trimestr

  1. Sedmi napsal:

    slusi ti to 🙂 jak to pocitas? ja jsem ted podle tehotenske kalkulacky 27+0 tt… to jsem jen o tyden pozadu?

  2. Alizia napsal:

    Sluší Ti to! No teď už jen pupíček poroste 🙂 Jsi mě tak vyhecovala, že už dneska valí druhá pračka s mimi oblečkama 🙂 Jen tu postýlku se bojím budeme mít podobně jako Ty minule, ta pro Sáru se stále vyrábí, takže trochu adrenalin 🙂

  3. Alizia napsal:

    Jee tak to je skvely, to se konecne vyspis, co? 🙂 snad se k tomu casem taky dopracujem 🙂

Zanechat Odpověď

