Beauty Note – Čištění štětců

Když jsem byla malá, nečistila jsem je, teď už naštěstí čistím. Člověk si postupně uvědomí spoustu blbostí, které dělá. A pak se diví, že má pořád pupínky.

Takže už jsem velká a čistím si štětce! Stejně jako si neutírám obličej do ručníku, ale pouze do papírových kapesníčků (přeci jen mi nikdo ručníky na obličej nevyvařuje a nežehlí…).
Štětce si dvakrát týdně postříkám desinfekčním čistícím sprejem a pak je vytřu do ubrousku. Jednou týdně je „velké praní“ v dětském šamponu. Jsou borkyně, které je perou každý den, tohle nezvládám, tak aspoň čistím jednou za dva-tři dny. Snad to stačí.

Perete pravidelně štětce? Máte nějaký rituál, který jste postupem času opustily, protože vám nedělal dobře?

Dole je pár fotek užitečných pomocníků pro rychlé čištění štětců.
Ten můj desinfekční sprej na štětce je z Mary Kay a za 339Kč mi vydrží více než rok.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Beauty Note – Čištění štětců

  1. Alizia napsal:

    Taky je poctive peru – 2 x tydne v detskem samponu a zatim to vypada, ze to staci 🙂

Zanechat Odpověď

