Teď nosím – Tmavě modrá

Tmavě modrá je pro mě černá na léto ;-).

Základ mám v tmavě modrých džínách, kardiganu, sportovním saku, dlouhé košili a k tomu se překrásně hodí doplňkové barvy jako bílá pro klasickou námořnickou kombinaci nebo magenta růžová, zlatá, mentolová, meruňková, malinová, červená, krémová, písková… všechny druhy šperků ve zlaté i stříbrné, diamanty, barevné krystaly, světlé nebo tmavé modrozelené perly…

Junior nosí často tmavě modrý svetr se zelenými kalhotami a vypadá v tom skvěle 🙂

Pro inspiraci mrkněte ke mně na Pinterest – záložka Dark Blue. A pár mých oblíbených kousků z posledních dní je tady na fotkách 🙂

Jakou teď máte oblíbenou barvu?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Teď nosím – Tmavě modrá

  1. Alizia napsal:

    Tmave modrou mam taky rada, ale vetsinu kousku v ni mam spis na zimu / podzim 😄

  2. avespasseri napsal:

    Já tmavě modrou vysloveně miluju…. paradoxně ale na oblečení ji moc nemám. Většinou se mi zas ten kousek nelíbil střihem a tak 🙂 Sárí mám… ale zas nenosím :-))))

  3. Sedmi napsal:

    ja spis tyrkysovou, uplne na tom ujizdim 😀

Zanechat Odpověď

