Kunratický les

Nikdy mě nenapadlo jít do Kunratického lesa na procházku! Párkrát jsme tam zašli do hospody, vím, že se tam dá běhat a jezdit na kole, ale že bych se tam někdy vydala, i když vlastně nebydlím až tak daleko, to mě ještě nenapadlo… 😀

Až minulý týden, kdy jsem se při jednom webovém hledání ocitla na stránce pro turisty a objevila odkaz na trasu Kunratickým lesem s kočárkem. Na příští rok by se to mohlo hodit, s kočárem o žádný adrenalin nejde… Byla jsem strašně mile překvapená, že trasa vede od jednoho dětského hřiště ke druhému a obejdete tak téměř celý les. Chce to ale celý den :-). My jsme šli po trase jen asi třetinu cesty, protože by to Junior celé neušel. Vraceli jsme se přes zříceninu Nový Hrádek zpět k autu. Ale i tak to bylo docela dlouhé.

Kde jste naposled byli na zajímavém výletu? Máte také místa, kam nechodíte, a přitom jsou hned u nosu? 🙂

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Kunratický les

  1. Sedmi napsal:

    to mame za rohem a stravila jsem tam mladi… 😀 muzeme se tam treba nekdy srazit 🙂

  2. Alizia napsal:

    Díky za tip, zní to hezky 🙂 My máte téměř za rohem Prokopské údolí, ale nebyli jsme tam přes rok, ten kopec je celkem šílenej a teď v těhotenství by mě asi někdo musel nést na zádech, aby ho vůbec dala, ale je to škoda, je tam také moc pěkně 🙂

Zanechat Odpověď

