Malí pomocníci

Možná se vám něco z toho bude hodit.

Z drogerie

– bylinný dětský gel na bodnutí hmyzem (pomůže i dospělým :-)),
– účinný repelent (i pro děti od 2 let),

Z lékárny

desinfekční sprej na rány a drobné oděrky (je samozřejmě pro děti od 1 roku a nepálí)
micelární voda na všechno odličování, čištění dětské pokožky a zklidnění. Zatím nejlepší, kterou jsem měla.

Homeopatika

– univerzální hojivé homeopatikum Arnica Montana 9CH (vhodné i na poúrazovou léčbu nebo hojení ran např. po porodu),
– na včelí bodnutí Apis Meliffica 5CH,
– alergické projevy včetně kopřivky, akutní i chronické alergie Poumon Histamine 15CH,
– na popáleniny, ale i úžeh od sluníčka a horečku je výborná Belladonna 9CH.

Toto není samozřejmě soupis věcí do domácí lékárničky. Pouze moje doporučení na přípravky, které mi v různých situacích pomohly. S homeopatiky mám velmi dobrou zkušenost od Juniorova porodu, kdy jsem užívala Arnicu a hojení šlo neskutečně rychle. Ostatní monokomponenty nám také dobře fungovaly. Ale třeba směs Oscilococcinum proti chřipce a nachlazení u mě ani Juniora neúčinkovala.

20140722-222856-80936540.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Doma se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Malí pomocníci

  1. Sedmi napsal:

    diky za tipy… ja pouzivam na vsechno jako dezinfekci tea tree olej, i na afty, odreniny, boleni v krku a skrabance od kocky nebo kralika to funguje dobre 🙂

Zanechat Odpověď

