Marianne a Dermacol Elixir makeup

Dnes mám konečně dopoledne volno, když je Junior ve školce, tak jsem si včera koupila po hrozně dlouhé době „dámský“ časopis. Nebudu kecat, že mě ty instagramové fotky z minulého týdne nenalákaly zrovna na Marianne s makeupem od Dermacolu :-D. Od Dermacolu mám jejich kaviárový makeup s korektorem a na zimu jsem s ním byla hodně spokojená. Na léto jej nepoužívám – je moc hutný a mám jej v odstínu 2 a je na mě v létě hodně světlý.

Elixir makeup je v barvě 4, což k opálení jde, po rozmazání není poznat rozdíl. Má faktor 25 – na léto tedy ideální pomocník. Nedokážu posoudit, jestli makeup a sérum v jednom mají nějaký účinek – použila jsem ho dnes ráno poprvé, ale je zase hutný a docela blbě se mi roztírá po tváři. Zkusím to zítra ještě štětcem, jestli to půjde líp.

No řeknu vám, že na léto zůstanu asi u toho tekutého Chanelu (recenze přijde co nevidět). A tento Elixír si nechám až na pozdní léto nebo podzim než úplně vyšisuju.

Jinak Marianne měla ještě druhý dárek – nákupní tašku k zářijovým Dnům Marianne. Pro babičku do obchodu bude super :-). Dárky od Dermacolu byly ve více verzích – viděla jsem s řasenkou, dvěma stíny, tužkou na oči… možná jich bylo víc. Některá balení byla zase vykradená… se to Češi nikdy neodnaučí :-(.

Co vy a Dermacol – používáte? Máte tento časopis taky? A půjdete na Dny Marianne?

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Marianne a Dermacol Elixir makeup

  1. Sedmi napsal:

    marianne obcas dostanu od mamky ke cteni 🙂 jinak moc nekupuju, nejak me to preslo… max sem tam na wc na cteni… a makeup ted nenosim, drazdi mi to oci 🙂 pak zase nebudu moc stihat… budu rada, kdyz dam rasenku a parfem, takove moje minimum 😀

Zanechat Odpověď

