Poslední desítka

…šťastných chvilek v projektu #100happydays.

Trocha rekapitulace? Den 1 a den 100 – oba patří Juniorovi. Jak taky jinak… 😉

Nejdříve mi nedělalo problém najít a zdokumentovat takový moment během každého dne. Zhruba od 60. dne už mi to každý den nešlo. Ne, že bych si žádnou šťastnou chvilku neuvědomovala, ale zapomínala jsem je fotit. 🙂 A taky se o svůj čas přihlásilo miminko, kvůli kterému jsem musela přestat cvičit a jsem najednou bez energie. No nevadí, asi jsem opravdu potřebovala zvolnit a naučit se odpočívat. Ani nevíte, jak se těším na porod! 😀 Ale o tom zase v jiném článku.

Krásný den všem!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Poslední desítka

  1. Táňa napsal:

    Me se tento „projekt“ moc libil. Nejak jsem se nezapojila, ale delit se o krasne a stastne okamziky je super napad!

  2. Lucka napsal:

    To tričko- to není hrošík, ale skřítek Mumin z knížek švédsky píšící finské spisovatelky Tove Janssonové 🙂

Zanechat Odpověď

