Detox šatníku

Nemám co na sebe – obehraná věta 😀

Mě spíš při pohledu na skříně nenapadá, co ze všech těch věcí vzít na sebe, aby mi v tom bylo dobře, cítila se spokojeně a aby mi to sedělo. Oblečení je tam spousta, ale potřebuje pořádný detox.  Takže plánuji po porodu znovu projít všechny skříně a vyřadit věci, které jsou obnošené, dlouho jsem je nenosila, nesedí mi velikostně nebo střihem. Teď to bude o to zábavnější, že poletí i celá sada oblečení s „kapsou“ na břicho, některé široké typy bot, které jsem si nechávala jen na toto léto s pupíčkem.

Doufám, že budu mít alespoň na začátku hodné a spavé miminko a budu mít možnost vše protřídit k darování případně nafotit a dát k prodeji na internet.

To bude úleva! Už se těším na vyhazování 😉 A samozřejmě na mimi! 😀

A pak mě čeká docela zapeklitý úkol – udělat si jasno v tom, co budu dál nosit. Teď mám pocit, že jsem se nasytila riflí a taky bych ráda začala nosit podpatky ;-). Tak uvidím, co vymyslím a co mi kde padne do oka 😀

nothing to wear

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Detox šatníku

  1. Alizia napsal:

    Taky se na velký detox šatníku chystám, ale až se mi pak po porodu nějak ustálí váha, takže si ani nic nového teď na sebe nekupuju, jen očumuju 🙂 Teď mám ve skříni velikosti 36 – 42 a praská mi ve švech, ale paradoxně oblečuju jen máloco 🙂 Pájo, jinak kdybys potřebovala poradit, tak nezapomeň, že na tady ty věci mám teďkom diplom, takže jsem k dispozici 😉

    • Tak až se zotavíme z porodnice, můžem spolu vyrazit do obchodů 🙂 nebo aspoň na kafe 😀
      BTW co děláš ještě doma? 🙂

      • Alizia napsal:

        To urcite, jak se mi posunul ten termin, tak budeme mit ty mimina skoro stejne stare 😀 Joo porad doma strasim, ale zitra uz mam naplanovany vyvolavani, potvurka ne a ne ven 😦

      • No vidíš a já od pondělí každou noc poslíčky jak hrom 😦 jsem z toho docela nervózní, když to může přijít kdykoliv.. Držím palce na zítra! Ať se to rychle rozjede. Ono se jí u Tebe prostě líbí 🙂

      • Alizia napsal:

        No ja mela velky poslicky v ne vecer po tom ricinaku, uz jsem myslela, ze pojedem a po horke sprse zase pomalu odeznely 😦 az dnes me cely den boli a tvrdne bricho, tak ten ricinak jeste jednou prubnu a kdyztak ta vyvolavacka, v tomhle stadiu by to snad uz mela byt rychlovka 🙂 Nevim, co se ji u me libi, snazim se ji vyhnat, co to jde 😀 Uz i trumfla Sarino prenaseni, ktere bylo 12 dni 🙈 No tak to si taky uzivas, ale tak co, ted uz by to nebylo tak hrozne, kdyby se mimi narodilo, ne? 🙂

      • Jo, tento týden by asi proležel v inkubátoru, ale od neděle bude donošený. Ali, tak ať se dnes zadaří! Držím palce 🙂

      • Alizia napsal:

        Urcite si jeste pocka 😉 Diky, Pajo, pred chvili jsem do sebe lupla ten ricinak, tak bud dnes nebo zitra se uz snad zadari 🙂

  2. avespasseri napsal:

    Kolem tohoto tématu taky kroužím jak sup. Zatím jsem některé kousky před časem přesunula ze skříně do košů na prádlo. Při návštěvě obchodů, kde bych si chtěla šatník doplnit něčím, co by se mi líbilo, většinou trpím. Buď se mi nelíbí nic, nebo to nemá mou velikost. Naposledy jsem oblečení divoce nakoupovala na Srí Lance, tam se mi to líbilo a nebylo to příliš drahé. A to už je tedy hodně dávno :-))

  3. Sedmi napsal:

    taky se chystam… nemam to kam davat, mam tu dvojnasobek veci a polovicni skrin, nez ve Svedsku… uf… ale nejdriv asi pockam, jak po porodu s hubnutim… Podpatky jo? To jsi dobra 😛

Zanechat Odpověď

