Poslední měsíc s pupíčkem

Finále je tady, zbývá poslední měsíc. 🙂 Miminko je víceméně dopečené a může se narodit kdykoliv. Minulý týden se otočilo hlavičkou dolů… vtipně až ve 36. týdnu – proč by to totiž dělal už ve 30. týdnu jako většina dětí. Asi to bude další lenoch do rodiny, který dělá věci na poslední chvíli před termínem 😀

A je to těžký! Jak pupíček s miminem tak všechno okolo – nemůžu se najíst, nemůžu spát, bolí mě všechno mezi rameny a koleny. Poslední dny mě pěkně pálí žáha. Doufám, že to po porodu přestane. Zatím pomáhá Rennie. Lituju lidi, kteří tohle mají běžně, je to teda hnus. Poslední noc jsem kvůli tomu spala 2h, dobrý trénink na mimino, co? :-/

Dnes jsem byla poprvé na kontrole v Podolí. Minule jsem byla na dvou a pak už příjem na sál. Tak tentokrát alespoň tu jednu a vyřídím před porodem všechny potřebné papíry. Pak už by to mohlo přijít. Podle intenzity poslíčků se vše hezky připravuje, doufám, že v takovém stavu  nebudu celý měsíc, ale jen pár dní. Je to sakra těžký!

A jedna aktuální s pupíčkem 😉

IMG_8099.JPG

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Poslední měsíc s pupíčkem

  1. neteřinka napsal:

    pálení žáhy, otoky, nespavost (jsem divná, ale v šestinedělí spím líp než šest neděl před porodem :D), porod bez epiduralu a čehokoliv na bolest apod. jsou všechno přesně důvody, proč bude Vilém jedináčkem :)) , držím palce, ať je vše OK a těším se na veliké rodinné setkání! 😉

  2. blogerkka napsal:

    Máš strašně malinké břicho, poslední dobou mají všechny moje kamarádky břicho před porodem asi jako já v půlce těhotenství, to je nějakej trend nebo co:))

Zanechat Odpověď

