Příměstský tábor

Junior, ač mu ještě nejsou tři, byl minulý týden na příměstském táboře. Bylo to v plaveckém klubu Kenny v Benicích, kam jsme chodili od jeho 4 měsíců plavat a cvičit, a kam také začal chodit od 15 měsíců do miniškoličky na pár hodin týdně. Klub je v prostorách krásného sportovně zaměřeného hotelu Park Holiday v Benicích.
Téma tábora bylo „Barevný týden“, tak dostali prcci rozpis oblečení podle barev na každý den, naučili se nějaké nové říkanky a písničky o barvičkách a každý si namaloval svoje tričko s barevnou duhou, které si odnesl domů jako suvenýr.
Každý den měli program od 9 do 17h a brala jsem to jako přípravu na opravdovou školku. První den Junior po obědě nespal, ale usnul mi pak odpoledne v autě a naštěstí ho přemohla únava i relativně brzo večer a spal pak celou noc. Od druhého dne už spával ve školce po obědě, odpoledne byl čilý a s odchodem do postele večer neměl problém. Byl ale za celý týden hodně utahaný, do 17h to je přece jenom dlouho.
Mám velkou radost, že se každý den zlepšoval v plavání. I když byl od 4 měsíců v bazénu dvakrát týdně, tak si někdy okolo 2 let začal stavět hlavu, nechtěl se potápět, skákat a nakonec měl i problém doma s mytím hlavy a vodou v obličeji. Teď mi každý den strká hlavu pod sprchu – „koukej mami, co umím“ :-)), šel do bazénu dokonce sám beze mě a poslední den už plaval jen s páskem bez destičky a skákal hezky do vody.
Tak se teď snažíme, aby na to nezapomněl a chodil jednou týdně do bazénu – mají s tatínkem víkendová plavání v aquaparku.

A já mám klid s miminkem 🙂

Příští rok půjde určitě zase na nějaký příměstský tábor – podle kamarádů, jak se domluvíme. Mám pocit, že ho to hodně bavilo a pořád ještě o táboru povídá :-).

Také dáváte děti v létě na klasické nebo příměstské tábory? Jakou s nimi máte zkušenost?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Příměstský tábor

  1. Sedmi napsal:

    to je fajn, ze se mu libilo 🙂 a co ty, jak jsi na tom, porad 2v1?
    my letos tabory nestihli, ale pristi rok uz na to treba dojde… pokud se teda nebudeme zase nekam harcovat 😀

  2. avespasseri napsal:

    My byly na příměšťáku jen jednou, společně, když byla malá ještě hodně malá. Jinak naštěstí nikdy nebylo potřeba.
    Co se plavání týká, byly jsme na tom trochu podobně… my chodily do toho našeho Kenny, asi do jednoho roku, kdy se začala bránit potápět. Pak jí to trvalo ještě hodně dlouho, než byla zas ochotná strčit hlavu pod vodu. Dneska už je to velká plavkyně, hodně jí pomohl kurz plavání ve školce. Nějak to v těch skupinách umí líp, než já sama 🙂 Teď na dovolené si dokonce troufla na skluzavku v bazénu na hloubce. I s tím potopením pod vodu 🙂

  3. Janina napsal:

    Letos ještě ne, ale na příští léto o nějakém příměstském táboře uvažuji:-) A pokroky v plavání jsou super! U nás už je naštěstí krize taky překonána a dokonce se Kryštof začal potápět i v moři, což mě hodně překvapilo:-))

    • I v moři? To je borec 🙂 S brýlemi nebo bez?
      Tábor byl pro nás skvělý – pro něho to bylo jako by byl každý den v té miniškoličce plus navíc spaní po obědě. Jednou mi dokonce řekl, že si jde ještě hrát… v půl šesté odpoledne :-D. Pro mě to byl týden klidu měsíc před termínem, juch! 😀

Zanechat Odpověď

