Let go

Junior jde zítra do školky. Dnes si spolu celý den hrajeme. Mám nějaké nostalgické pocity – třeba, že můj malý chlapeček půjde do další etapy svého života… A přitom chodí na hlídání nebo do miniškoličky už pěkně dlouho, byl i na příměstském táboře a vůbec miluje společnost a děti jakéhokoliv věku a množství 🙂

Je potřeba nechat ho jít…

Bude mu tam fajn a já potřebuju trochu klidu na to druhé miminko…

Tak si můj milý Honzíku tu školku moc užij a ať se Ti tam líbí! 🙂 xoxo

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Let go

  1. Sedmi napsal:

    jo, maminky to vetsinou nesou hur jak deti samotne co? 😛

  2. avespasseri napsal:

    Také jsem měla zvláštní pocit, jak si pamatuju. A to malá chodívala předtím také do takového předškolňáckého zařízení a líbilo se jí tam. I u babičky bývala. Nebyly jsme na sebe zase extra navázané, že bychom bez sebe nemohly být. Ale bylo to zvláštní. Poprvé jsem ji dávala někam na tolik hodin… poprvé jsem vnímala, že ji bude ovlivňovat i někdo a něco jiného, než já. Zvláštní pocit. Ale nakonec to bylo super. Naučila se věci, které bych ji byla já asi naučit nedokázala. A učitelky i děti byly fajn. Podobně jsem měla zvláštní nostalgické pocity při nástupu dcery do školy. Ale velmi brzo jsme se zajely, byla tam spokojená a já taky… a problém nebyl žádný. Už si ani nedokážu představit tu dobu, kdy jsme chodívaly do školky. Nebo když to bylo pidi batole :-)))

  3. Janina napsal:

    Mám dnes večer úplně stejné pocity:-)

Zanechat Odpověď

