Beauty Note – Sally Hansen Miracle Gel

Na tyto laky se vyloženě těším! Jsou jako něco mezi normálním lakem a výdrží gelovek. Hlavně bez zapékání v UV/LED lampě. CND už takový produkt má – ovšem kdo z nás má živnosťák na manikůru, že? Dá se objednávat samozřejmě ze zahraničí, ale dostupnost v bězné síti mi přijde stejně nejlepší. Můžete na barvy mrknout a v klidu si vybrat.
Tak doufám, že brzy najdeme v regálech tyhle krásky! Už mám vybrané svoje barvičky 😉.

Velmi podrobnou recenzi a swatche všech odstínů jsem našla TADY.

Oficiální popis produktu.

UPDATE: Od ledna 2015 jsou laky v prodeji v Českých drogeriích! Cena cca 290Kč za lak nebo dvojbalení okolo 400Kč.

IMG_1039.JPG

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Beauty Note – Sally Hansen Miracle Gel

  1. Sedmi napsal:

    diky 🙂 pisni mi pls az je nekde objevis 🙂

  2. Sedmi napsal:

    dneska jsem tam byla a nevidela to… musim se priste podivat poradne 😀 diky

  3. Sedmi napsal:

    jo btw nechces ten gel podklad od essence na nehty? jsem si to koupila omylem a nemam lampu…

  4. Veronika napsal:

    prodávají ho v DMku 🙂

Zanechat Odpověď

