Italky

Vrtá mi hlavou… A taky se mi strašně stýská po Itálii…

Je sousta knih o Francouzkách a Pařížankách, o jejich stylu, šarmu, oblékání, jídle, způsobu života… Nevíte prosím někdo, zda existuje něco takového i o Italkách, Římankách nebo obyvatelkách jiného města? Takovou bych si přečetla daleko raději.

Zběžný Google průzkum mi bohužel nic neukázal a jak to vypadá do nějakého delšího hledání se hned tak nepustím. Tak zkouším u vás ;-). Předem díky za tipy!

Příspěvek byl publikován v rubrice Knihy se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Italky

  1. Vanilka napsal:

    Je pravda, že Italky mají taky svůj šarm, jsou krásné, mají styl a vkus… a skvěle vaří! Taky by mě zajímal tip na takovou knížku.

  2. Sedmi napsal:

    hm… takhle z fleku me napada jen film prazdniny v Rime 🙂 neco malo o zivote v Italii je i u mne, zili jsme tam skoro dva roky… asi 60 km od Milana. treba http://vimneok.wordpress.com/2011/01/21/879383-italia/#more-879383

  3. jolana88 napsal:

    Můj dům je samé zrcadlo – Scicolone, Accabadora – Murgiová, Paměti běhny (o Heleně Trojské)- Petrizzo, Dny opuštění – Ferrante …

Zanechat Odpověď

