Cvičení po porodu – od 3t

Tři týdny po porodu jsem začala cvičit cviky zaměřené na šikmé břišní svaly.
V předchozím článku o cvičení po porodu bylo sice na jednom cvičebním plánu napsáno, že by se s touto partií mohlo začít už 14 dnů po spontánním porodu, ale dala jsem si ještě jeden týden pauzu kvůli zatahující se diastáze. Nerada bych něco uspěchala a měla pak zaděláno na déle trvající problém s mezerou na břichu.
Takže jsem ke cvičení pánevního dna a lehkému protahování zad přidala i tři cviky na šikmé břišní svaly. Zatím se nepouštím do žádných cviků se zátěží.
Další krok přibližně po dvou týdnech bude těhotenská jóga. Snad budu mít dopoledne hodinu klidu, abych odcvičila celou lekci. Ale o tom zase příště. Dám vám sem pak celý seznam cviků z lekce těhotenské jógy ;-).

A pro pobavení jedna srovnávací fotka – vlevo 10 dní po porodu, vpravo 20 dní. 🙂 🙂

IMG_8562.JPG

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice Wellness se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Cvičení po porodu – od 3t

  1. avespasseri napsal:

    Velmi, velmi slušné :-))) Těhotenská jóga musí být po porodu taky super… jakékoliv cvičení by se asi měli naučit všechny maminy… před porodem i po porodu. Na poporodní depky to musí být fajn (taky jsem už v porodnici začala :-)). A nejvíc času jsem na cvičení měla paradoxně prvních pár let po porodu, dokud malá ještě spala. Rozhodně jsem ten čas nevyužívala k nějakému velkému uklízení :-)))

    • Nejen matky, ulevilo by se hodně lidem a nebyli by tak protivní. Víš, kolik lidí okolo skuhrá na postavu, kila a bolavé tělo a nehnou se od televize? A z mojí zkušenosti jich je víc u nás na Moravě na vesnici než tady v Praze. Nejsou zvyklí pro sebe nic udělat, ale čas na telku, hospodu a blbou náladu mají pořád. To je ale jiné téma… 😉

  2. Hana napsal:

    Radila bych opatrně, opatrně… ale to asi víš. Přeci jen 3 týdny po porodu je ještě maličko na nějaké posilovací cviky. Nicméně podle fotek je znát změna, hezká práce! Na cvičení je teď ideální čas, jakmile bude děťátko spát méně a méně, tak prostoru bude ubývat. A cvičit s malým záškodníkem za zády je obtížné, odzkoušeno. 🙂 Modlím se za to, aby té mojí princezně ještě hooodně dlouho vydržel dopolední spánek. Během něho se totiž dá stihnout tolik věcí! Tak hodně zdaru a ať se vám oběma s miminkem daří.

    • Já se snažím pomaličku. Ty šikmé nepřeháním a moc ani nezvedám lopatky od země, takže se spíš válím ze strany na stranu 😄😄. Ale baví mě to. Jj jakákoliv práce s nespícím a pohyblivým miminem je problém, ještě si to pamatuju. Tentokrát si toho „ležáka“ hodlám užít 😄😉.

  3. Alizia napsal:

    Týýjo Pájo, Ty jsi hubeňour!

  4. Sedmi napsal:

    dobry teda… a jak to delas, ze se ti ta diastaza stahuje? ja mam pocit, ze je porad stejna… 😦

    • Byly na to cviky v minulém článku. Asi nejlepší, když jsem ležela na zádech, nádech do břicha a hrudníku a výdech od žeber až ke spodnímu břichu a zároveň s výdechem kromě zatahování břicha i rukama stahovat břišní stěnu ze stran do středu. A každý den to je menší. Ještě tam mám mezeru, ale malinkou.

  5. Mirila napsal:

    To není možné, závidím takovou postavu a stydím se. Vypadám jak po porodu každý den.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s