Podzimní

Propršený srpen mi připomínal podzim. Počasí prvního září, kdy jsem vedla Juniora poprvé do velké školky, tu náladu jen potvrdilo. Nic na tom nezmění ani krásné babí léto, které zrovna máme, když píšu tento příspěvek. A v době publikování už je tu vlastně oficiálně – podzim.
Nechci, aby to vyznělo pesimisticky, já se na podzim totiž těším! 🙂 Jednak se zase zachumláme a přijdou na řadu teplejší a hutnější nápoje a jídla, ale také se sklízí poslední úroda a bude burčák a nové víno :-). A moje Mimi bude mít svátek a budeme mít svatomartinskou husu s mladým vínem na oslavu. Juch!

Posílám vám pár obrázků mých malých podzimních radostí 😉

Jak to máte s podzimem? Těšíte se na něj nebo truchlíte za létem?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Podzimní

  1. Vanilka napsal:

    Já se těším na každé nové roční období.

  2. avespasseri napsal:

    Snažím se netruchlit. Ale teplo je teplo. Být zachumlaná doma mě moc neba….

  3. Janina napsal:

    Podzim mám ráda, těšila jsem se a hodlám si ho užívat:-))

  4. Alizia napsal:

    Začátek podzimu, kdy je ještě jakž takž teplo, mám ráda, ale jak jde do tuhého a prší a fouká silný vítr, tak se zase těším na léto 🙂 Ale má taky něco do sebe, to je jasné 🙂

  5. Pavla napsal:

    Na podzim se rozhodně těším neb je to moje nejoblíbenější období. Spousta jablek, ořechů, dýní, huňatých svetrů a šál… Hmmm, nemůžu se dočkat 🙂

Zanechat Odpověď

