Blogerka roku?!…#@!

Včera večer jsem při kojení pročítala Bloglovin a překvapil mě článek Vanilky, kterou někdo nominoval do soutěže Blogerka roku 2014 a ona o nominaci vůbec nevěděla. V dnešní „sociálně propojené“ době nepřišel žádný informační mail o registraci? Kroutila jsem nad tím hlavou. 🙂
Pak jsem projížděla denní statistiky svého blogu a najednou tam byl proklik z nominační stránky Blogerky roku. To mi lezly oči z důlků a když jsem na link klikla a dostala se na svoji hlasovací stránku, to už jsem se musela smát nahlas. 🙂 Mimi spal naštěstí dost tvrdě. Moje překvapení bylo obrovské.
Tak děkuji za nominaci a doufám, že nebude zveřejněno pořadí do posledního místa. Nerada bych se tam viděla :-)).
Netuším ale, proč nechodí registrační maily. Takhle o nominaci nemusí spousta blogerek vůbec vědět.

Pro všechny případy – link na moji hlasovací stránku je TADY. :-)))

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

