Teď nosím – Bílo modré vzorované kalhoty

Ten vzor se mi líbil hned od začátku, jemná bavlněná látka na první dotek a střih po prvním oblečení. Nosím je doma s bílo modrým kardiganem, můžu v nich vyběhnout i do školky s bílými mokasínami a bílou kabelkou.
Za ten měsíc po porodu jsem trochu přehodnotila preference a tepláky si nechám na sportování. Dříve, když jsem šla ven, byly džíny jasná a jediná volba. Teď můžu i v kalhotách. K těmto vzorovaným mám i užší tmavě modré a černé s pruhem na boku.

 

IMG_8682.JPG

Svůj hlas do soutěže Blogerka roku 2014 mi můžete dát TADY. Děkuji 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Teď nosím – Bílo modré vzorované kalhoty

  1. Sedmi napsal:

    hezka kombinace 🙂 ja ty predtehotenske dziny porad jeste nedopnu… takze leginy 🙂

  2. K. napsal:

    super kalhoty! elegantní i pohodlné – prostě ideální 🙂 Kde se dají podobné sehnat?

Zanechat Odpověď

