Malý cestovatel

Mimi mě v noci vzbudil kňouráním kvůli kojení. Jdu pro něj, svítím jen mobilem (dle jedné z pouček: potichu, rychle a téměř ve tmě) – a zavinovačka prázdná! Zbyl tam jen tunel s dekou…
Trubička bez šlehačky…

A Mimi byl nacpaný nad hlavou zavinovačky napříč postýlky a snažil se cucat mantinel…

Odrážení patičkama mu jde. Ve čtvrtek mu bude 5 týdnů.

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Malý cestovatel

  1. Alizia napsal:

    To jsi to hezky přirovnala – trubička bez šlehačky :-))) Malá se mi taky často vykope ze zavinovačky a nacházím ji v prapodivných pozicích, jsou pěkně mrštní 😉

  2. Vanilka napsal:

    To je brouček! 🙂 Ten ale musel mít hlad!

  3. avespasseri napsal:

    Člověk by neřekl, jak jsou pohybliví 🙂 Ta moje mi tohle taky nedělala… měla takovou tu starou, klasickou zavinovačku, z ní by se nevykopal ani drak :-)))

    • Tohle je ta se suchým zipem a on v tom byl ještě v dečce jen lehce přikrytý 😀 borec malý

      • avespasseri napsal:

        Já když jsem ty moderní zavinovačky viděla, říkala jsem si, do jaké míry je to fakt zavine, aby nemrskali rukama nohama a fakt klidně spali :-))

      • Touhle by to nešlo. Mimi musí nejdřív do plíny zavinout a pak do zavinovačky. Včera jsem dala místo plíny lehkou deku a takhle to dopadlo 🙂

      • avespasseri napsal:

        Aha… já jsem v tomhle jela „postaru“, využila jsem ty krásné krajkové zavinovačky, které u našich máme. Vůbec jsem netušila, že se ještě zavinuje do plen :-)) No jo, aspoň si užil pohybu, hlavně že nikoho nebudil :-)))

      • No mě rozhodně ne. Reaguji až na řev :-)))

      • avespasseri napsal:

        Já jsem to pak taky už dělala. Kňourání je jedna věc, kňourat si dítě klidně může, učí se postupně zabavit, nalézt vlastní zdroje uspokojení. Ten pláč, kdy volá mámu, protože už to sám nevydrží, ten je úplně jiný…

  4. Pavla napsal:

    Super, moc jsem se pobavila!! Mimi je moc šikovný! Já jsem malou už taky nalezla v různých zákoutích postýlky a proto jsem dnes nainstalovala mantinel… 🙂

Zanechat Odpověď

