Cvičení po porodu – od 1m

Šla jsem bruslit! Venku je nádherně, mám konečně i oblečení na cvičení venku, tak jsem musela jít.
Celý rok jsem se těšila, až vyrazím s kočárkem na cyklostezku podél Vltavy. Vloni jsme jezdili na kolech, ale na bruslích jsem tu nebyla ani jednou. A předtím jsme ještě bydleli jinde.
Takže konečně se mi splnilo další přání! Už nemám pupíček a mimi krásně spinká v kočárku, tak je ideální doba. Jen ať vydrží počasí! Chtěla bych chodit bruslit každý volný den. 🙂

Co vaše malé radosti a splněná přání?

Svůj hlas do soutěže Blogerka roku 2014 mi můžete dát TADY. Děkuji 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Wellness se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Cvičení po porodu – od 1m

  1. avespasseri napsal:

    Dlouhé procházky s kočárkem, to mě strašně bavilo. A těch kil, co šlo dolů :-)) Nikdy jsem takhle bruslit nezkoušela, ale taky to musí být fajn.

  2. Sedmi napsal:

    co kdybychom se nekde srazili? akorat na bruslich jsem teda nestala tak 8 let… a vzdycky jsem taky chtela prave bruslit s kocarkem 😀

Zanechat Odpověď

