Klokanka BabyBjörn

Za vymyšlení dětských nosítek by někdo v pravěku zasloužil metál :-). Nechápu, proč jsem si klokanku nepořídila už pro Juniora :-))). Vůbec mě to tenkrát nenapadlo!

Teď ji máme asi dva týdny, používám ji zatím jen po chvilkách, ale malému zřejmě bude vyhovovat. Je u maminky, v teple, houpe se, když chodím, tak usne. Občas mi na něj upadne nějaký ten drobek (medovník se z vlasů hodně špatně vybírá), ale tak snad mu to nevadí :-).

A takhle nám to spolu sluší 🙂

 

Váš hlas do soutěže Blogerka roku 2014 mi můžete dát TADY. Děkuji 😉

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Klokanka BabyBjörn

  1. avespasseri napsal:

    Taky mi přišlo mnohem lepší malou nosit, než se tahat s kočárkem a mít ji daleko od sebe. Hlavně v MHD jsem to vždycky ocenila (šátkovala jsem). A ona to měla moc ráda.

  2. Sedmi napsal:

    nechci kazit radost, noseni je super, ale klokanky jsou dost diskutabilni vec.. na par minut dobry, ale na delsi noseni …. koukni sama…
    V klokance je dítě prakticky zavěšeno za rozkrok, nemá podsazený zadeček, zádíčka dokulata a páteř podepřenou po celé délce, dochází tak k její neúměrné zátěži. Dítě se naopak prohýbá do luku, obvykle mají klokanky i nedostatečnou oporu hlavičky dítěte. Nožičky dítěte nejsou podepřeny od kolínka ke kolínku a nejsou tak v abdukční poloze, nejsou pokrčené v kolenou a doširoka roztažené od sebe, ale místo toho visí rovně dolů, dochází k nadměrnému namáhání kyčelních kloubů a může být ohrožena i budoucí plodnost – u holčiček nemusí proběhnout správný vývoj pánve, u chlapečků dochází ke stlačování varlat. Navíc se pravidelným opakováním nevhodné činnosti fixují špatné pohybové vzorce, může se zpomalit až zablokovat motorický vývoj a následkem bývají v pozdějším věku skoliózy, bolesti zad či hlavy, dýchací obtíže (kvůli zablokovaným žebrům), problémy s kyčlemi, pánví. http://www.modrykonik.cz/rozdil-mezi-ergonomickym-nositkem-a-klokankou/

  3. neteřinka napsal:

    My máme s ohledem na kyčličky a páteř Manducu, může v ní nosit dvoumetrový Zdeněk i 167 cm vysoká já, dítě v ní sedí správně v poloze M a nevisí, má novorozeneckou vložku, takže nosím už teď, ale jen velmi sporadicky, naštěstí Vilíkovi se to docela líbí, byl v ní zatím jen dvakrát, poprvé na nastavení popruhů a podruhé na návštěvě u mojí kamarádky, kde v Manduce i usnul :), hodně jsem si o tom načetla a klokanku radši nee

  4. Alizia napsal:

    Jojo, sláva nosítkům, taky nosím až mojí druhou 😉

Zanechat Odpověď

