Beauty Note – Můj oblíbený makeup

Další článek na vyžádání mojí čtenářky. Jakou dekorativní kosmetiku používám?

Makeup
Stejně jako u péče o pleť i makeupy přizpůsobuji roční době. Mám totiž smíšenou pleť, která je v zimě sušší a v létě mastnější, takže na zimu snesu hutnější makeupy a na léto nejlépe tekutější. A také potřebuji různé odstíny – v létě jsem opálená a tmavší než v zimě, kdy zesvětlím přibližně o jeden odstín. Letos jsem měla v zimě na horách Dermacol Caviar Long Stay Makeup, který je v krabičce i s korektorem a seděl mi druhý nejsvětlejší odstín. Na jaře jsem jej vyměnila za matný makeup od Mary Kay, který jsem si sebou brala k moři spolu s ostatní Mary Kay kosmetikou. Přibližně od června používám Chanel Perfection Lumiére Velvet – matný téměř vodový makeup, který ale nádherně kryje, je s UV filtrem a obsahuje něco, co krásně vyhladí pleť. Je jako po nanesení pudru, krásně sametová. Příští rok je zase můj :-D. Ovšem na zimu mi nejspíš stačit nebude, potřebuji něco hutnějšího. Mám v záloze Dermacol Elixir liftingový makeup, který se zdá být dostatečně krémový. Teď po porodu mám rozdělaný CC krém od Mary Kay – hydratace a barevné sjednocení v jednom kroku a poloviční čas strávený v koupelně. S malým miminem se to hodí. 😉

Pudr
K Chanel makeupu mám Pudr Les Beiges v odstínu 30. Používám jej ale spíš svátečně. Jinak jedu v pudrech od Sephory.

Rozjasňovač
Používám jej před makeupem – teď hlavně pod oči, aby nebylo vidět noční vstávání k miminku :-). Mám krémový od Mary Kay a tuhý od Sephory. Tuhý se zdá být o kousíček lepší a na druhém konci má korektor.

Korektor
Můj oblíbenec je Double Wear Stay-In Place Concealer od Estée Lauder, mám několikáté balení.

Tvářenka
V zimním období používám tmavší studené tóny. Ze značek Clinique a Mary Kay.

Tužka na obočí
Od té doby, co mi vizážistka Chanelu udělala obočí, nemůžu s tím přestat. Je to jako s řasenkou a makeupem – každodenní must have. Mám jen dvě barevně identické, ale z opačného cenového spektra – Chanel a Essence z drogerie :-D. Kreslí stejně.

Řasenka
Aktuálně Estée Lauder a z nostalgie Max Factor 2000 Calories. MF už zkoušet nebudu a zůstanu u klasiky. Rozdíl je obrovský.

Oční stíny
V létě žádné, od podzimu do jara pak podle nálady. Nejoblíbenější od Clinique, Estée Lauder, MK a nově matné od Clarins.

Lesky na rty nebo rtěnky
V létě používám lesklé, v zimě matné a od různých značek – od Essence z drogerie po Estée Lauder a Chanel.

Jakou dekorativní kosmetiku používáte? Který je váš nejoblíbenější produkt? Bez čeho nevyjdete z domu? 🙂

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Beauty Note – Můj oblíbený makeup

  1. Sedmi napsal:

    Pěkný 🙂 já toho tolik nestíhám, ale bb krém a řasenku potřebuju. To obočí budu muset taky asi doladit.. Teď jsem se malovala jako catwoman, přehnané obočí a linky a umělé řasy a ono to nakonec nebylo alespoň na fotce zas tak moc přehnané…

Zanechat Odpověď

