Beauty Note – Podzimní pěče o pleť

Na podzim potřebuji pořádnou dávku hydratace. UV filtry mi stačí v makeupu, takže jsem zase přešla na tři regenerační séra od Chanelu. K nim používám ráno hydratační a rozjasňující krém a večer pak bohatý výživný s vysokým obsahem olejů od Mixa. Micelární vodu s tučňákem mi vzalo naše Mimi a já teď používám růžovou micelárku Mixa na suchou pleť. V porovnání s dětskou vodou naštěstí odlíčí stejně.

Jaká je vaše podzimní péče? Měníte přípravky podle ročního období?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Beauty Note – Podzimní pěče o pleť

  1. Vanilka napsal:

    Vědomě přípravky podle ročního období nestřídám, ale podvědomě jsem teď ráno přešla z BB krému zase k make-upu. A propos: všechny značky v reklamách tvrdí, že jejich make-up skvěle drží a nemaže oblečení. Všechny mi oblečení mažou. Nevíš, čím dostat make-up z límce šedého flaušového kabátu, aniž bych ho musela dát do čistírny? A do budoucna jak se vyhnout tomu, abych měla límec špinavý od make upu? Díky 🙂

    • Mně to střídání po ročním období vychází, jak dobírám konkrétní produkty. A taky musím podle potřeb pleti – když nedostačuje hydratace, chce to změnu.
      S kabátem – nosila bych šálu/šátek, aby nebyl límec špinavý. A to, co už tam je bych vzala mýdlem nebo pracím práškem. Nevím, nejsem expert, co je doma po ruce, když nechceš do čistírny 😀

Zanechat Odpověď

