Giveaway – Bylinkami proti nachlazení

Krásné pondělí!

První vlna nachlazení je za námi – Juniorovy zářijové neštovice a oslabená imunita, nástup do školky, změny teplot, nic jiného se nedalo ani čekat. Takže po první lehké rýmičce jsme tu měli první pořádné nachlazení – začalo to bolavým krkem, chrapotem, postupně přešlo do rýmy a ve finále z toho byly dva týdny doma… Dvouměsíční Mimi to chytnul od bráchy, jak jinak.

Co nám s nachlazením pomohlo? Podívejte se se mnou 🙂

IMG_1056

Just – Tymiánový krém na uvolnění dýchacích cest, který mažu Juniorovi na hrudník
Just – Eucasol sprej na pročištění vzduchu doma
tetesept – Koupel proti nachlazení pro lepší dýchání a prohřátí organismu, tu si  s Juniorem užíváme oba dva. Nejen kvůli prohřátí, ale také pro její nádhernou vůni.
Jitrocelový sirup dávám Juniorovi na odhlenění a odkašlání a má velice podobné účinky jako např. Mucosolvan

Abyste i vy, moji čtenáři, přečkali podzim bez nachlazení, mám pro vás balíček tetesept Proti nachlazení jako dárek :-). Najdete v něm koupel Proti nachlazení, sprchový gel s eukalyptem a mořskou sůl s éterickými oleji na zmírnění nachlazení a uvolnění dýchacích cest. Účinnými látkami jsou éterické oleje z eukalyptu, kafru, rozmarýnu, tymiánu či borovicového jehličí. 😉

Jak se zapojit do soutěže?

1) Dát like (to se mi líbí) facebookové stránce mého blogu

2) Sledovat můj blog přes e-mail nebo Bloglovin případně jinou čtečku

3) Do komentáře k tomuto článku mi napište váš kontaktní e-mail a přes který kanál můj blog sledujete.

Soutěž potrvá do pátku 14. 11. 2014, výherce bude po vylosování zveřejněn na FCB stránkách blogu.

Hodně štěstí a žádné nachlazení 😉

tetesept balicek

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty, News se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Giveaway – Bylinkami proti nachlazení

  1. Veronika napsal:

    Přeji hezký den a jsem moc ráda, že se můžu zúčastnit Vaší soutěže.
    Veronika, voltnerova.v@seznam.cz, sleduji přes Bloglovin

  2. Dobré skoro poledne,
    ráda se zúčastním soutěže. Všechno by se nám doma teď rozhodně hodilo 🙂 .
    Sledují přes e-mail.
    Mail: muckova.krystyna@gmail.com

    Krystyna

  3. Klára napsal:

    Krásný den 🙂 také se ráda zúčastním soutěže.Like mám na fcb už nějaký ten pátek 🙂 a to pod jménem Klára Morávková,stejně jako na Bloglovinu,kde Vás sleduji.E-mail – klar.moravkova@gmail.com

  4. Gabriela napsal:

    Hezký podvečer, také já se ráda zapojím do soutěže. Zatím jsem sledovala přes Instagram a následně (po zveřejnění infa o novém článku) přes záložku oblíbené, teď již mám FB a email sledování.
    Přeji co nejméně nemocí do budoucna!
    gabriela.srbova@seznam.cz

  5. Sylvia napsal:

    Jeee to je super sutaz … Lajknute FB uz mam dlhsie Sylvia P.
    Sledujem aj cez email. Uzdravte sa ;-)))
    sylvinka@ymail.com

  6. Michaela napsal:

    Ahoj Pavli, já sleduji přes email.
    Přeji hezký den .o)
    Email: gucci69@seznam.cz

  7. Katka napsal:

    Ahoj Pavli, super blog, s radostí likeuju a sleduju na FB :o) Jsi šikula.
    Můj mail: katerina.spilackova@seznam.cz :o)

Zanechat Odpověď

