Krupicová kaše

Junior má teď období, kdy jí k večeři kašičky – od instantních kaší pro mimina jsme přešli ke klasické krupicové kaši, když jsme se ji naučili dělat v tom správném poměru a stejně rychle jako tu instantní :-))) (Na vysvětlenou – krupicovou kaši jsme vždy dělali od oka, podle toho to taky vypadalo, jednou tekutá, jindy moc hustá, atd. Teď máme vychytaný hrneček na mléko a na jeho objem dvě lžičky krupice. Jednoduché jako facka. 🙂 )

No a dneska mi po večeři říká: „To bylo dobré! To byl nejlepší obídek. Tohle mi chutná.“ A pak ještě: „Ty jsi moje kuchařka, moje zlatá maminka.“ :-)))

Někdy je fakt slaďoučký a k sežrání… a jindy… 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Krupicová kaše

  1. avespasseri napsal:

    To je krásné… takhle kdyby všichni muži mluvili :-))))
    U nás vaří „kupikaši“ manžel… jemu chutná a on ji umí. Mně nechutná a neumím ji a popravdě řečeno, ani mi moc nevoní, tak ji většinou ani dělat nezvládám. Což je fajn, protože dceru to donutilo se o sebe postarat sama :-))) Takže je to její první samostatně vařené jídlo… šikulka je to. A má půllitr mléka a 3 lžíce krupice.

    • My máme malý hrneček, cca 2 deci a 2 zarovnané lžíce 😀 a mám super pružinové míchátko, které je celou plochou na dně, tak se mi nepřichytává… když vaří manžel, asi to míchání fláká, protože pak je hrnec na vyhození 😀

      • avespasseri napsal:

        Jo, jo, to pružinové míchátko mám taky… šmrdlím tím hlavně kakao, aby se pěkně rozpustilo 🙂 U nás vyhazuju hrnce hlavně já… a to stačí, když si ohřívám vodu na brambory… a na „chvilku“ si odběhnu :-))

  2. Sedmi napsal:

    davam pul litr mleka a 50g krupice, speticku soli a lzici cukru… 🙂 a vari si to holky samy, uz zvladnou i odvazit krupici… zkousela jsem parkrat od oka a nedopadlo to dobre… jo a ja ji taky muzu, tak si obcas dame sladkou veceri, kdyz neni Lev doma…

Zanechat Odpověď

