Bílá barva v zimě?

Nosíte v zimě bílou barvu? Podle starého pravidla se prý po Labor Day nemá nosit. Nicméně doba se mění a bílá barva je hodně opěvovaná. Taková nová černá? 🙂

Letos mám bílý podzimní kabát, nosím k němu bílou nebo béžovou šálu a moc se mi ta světlá kombinace líbí :-).

Zdroj: Pinterest

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Bílá barva v zimě?

  1. avespasseri napsal:

    Bílá vypadá stejně elegantně jako černá. Jako že černou miluju 🙂 Je hodně praktická 🙂 Bílá je ten pravý opak a vypadá božsky 🙂

  2. Sedmi napsal:

    Líbí se mi, ale nenosím… Byla bych pořád buď v čistírně nebo špinavá…

  3. Simona napsal:

    Dobrý den, ráda sleduji Váš blog 🙂 jste moc šikovná 🙂 můžu se zeptat, z kama máte nový kabát ? je překrasný 🙂 děkuji za odpověď

  4. Vanilka napsal:

    Já ráda nosím bílá trička. Jen si člověk musí udržet dostatečný objektivní odstup, aby včas posoudil, zda je tričko stále ještě bílé nebo už šedé. Bílé kalhoty jsem si už kupovat přestala. Pokaždé jsem si na nich hned při prvním nošení vyrobila nevypratelné skvrny. Bílý kabát jsem měla jeden. První zimu perfektní, po třetí zimě jsem ho odložila protože rukávy už mi přišly opravdu ušmudlané. A to si do mě ještě žádné dítě neotíralo svou upatlanou pusu.

Zanechat Odpověď

