Cvičení po porodu – 3m

Další update o cvičení 😉
Jak jsem nedávno začala cvičit šikmé břišní svaly, tak jsem po pár dnech i přestala. Ještě to nejde. Nedokážu se zvednout a provést cvik správně. A zbývají poslední maličko rozestouplé centimetry u pupíku. Proto pořád dělám cviky na pánevní dno, na zatahování břicha po diastáze, protahuji záda.
Nejdůležitější je dát do kupy to pánevní dno a vůbec celý střed těla (CORE) až po bránici. Při nočním kojení jsem na toto téma přečetla spoustu užitečných informací :-).

Cvičení probíhá od středu těla ven – nejdříve se posílí vnitřní svaly, hluboký stabilizační systém, tím se zlepší držení těla, vrátí se pánevní dno do stavu před těhotenstvím a následně přinese i pevné a ploché břicho. Cvičení CORE dá tedy tělu více než sedy lehy, které jsou zaměřeny na vnější svaly a při špatném provedení se přetěžuje bederní páteř.

Nejlepší je samozřejmě cvičit s trenérem, který dokáže vše názorně vysvětlit a ihned rozpozná a opraví chyby. A nebo se inspirovat na internetu 🙂

Tady jsou některé vybrané odkazy o CORE tréninku:

Co je core trénink?

Proč cvičit core trénink?

Core trénink na TRX

Core trénink

Další příklad tréninku

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Wellness se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Cvičení po porodu – 3m

  1. Sedmi napsal:

    a co bosu, zkousela jsi to nekdy?

  2. Alizia napsal:

    Pájo je to tak, nejvíce je potřeba posílit ty vnitřní svaly a střed. Já byla minulý týden u trenérky speciálně kvůli diastázi, prý ji mám dlouhou 10 cm! :-/ Takže teď jen dělám cviky na stažení těch svalů k sobě, ale jak jsme teď nemocný, tak už jsem pár dní vynechala, musím se do toho zase opřít, tu díru v břiše mít fakt nechci 🙂

    • Sedmi napsal:

      Mám taky diastazi, ani jsem s tím nikde nebyla, ale bude to asi i víc cm… Kam se s tím chodí?

      • Alizia napsal:

        Chodím na cvičení po porodu do Studia pro ženy a tam je možné si domluvit i hodinu sólo jen s lektorkou, která vysvětlí přímo cviky jen na diastázi 😉

      • Sedmi napsal:

        Diky za tip

      • Sedmi, je toho po Praze docela dost – Fitnessie na Proseku tam můžeš i s miminkem, Graviditas – tam cvičí od těhotenství až po batolata, taky poporodní; Mama Baby studio – jóga po porodu a pánevní dno… plus v každém fitku, kde mají těhotenskou jógu bude ta trenérka vědět jak na pánevní dno a diastázu. Je toho mraky

      • Sedmi napsal:

        Prosek mam zrovna hodne z ruky, ale jinak kouknu, diky 🙂

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s