Dětská kosmetika

Dobré ráno!

Musím napsat, že se dvěma dětmi spotřeba jejich kosmetiky stoupá :-). Juniora totiž po každém koupání mažu, Mimi se taky nechá mazat olejem každé ráno při převlékání z pyžamka a večer znovu. Do toho má každý ještě svůj krém na obličej – olejem jsem je přes obličej vzala párkrát a pokaždé z toho měli pupínky, jak jsem jim pěkně zanesla póry. To vše vynásobit dvěma… takže stačí! Přešli jsme na jeden druh kosmetiky pro oba, abych se nespletla při používání a hlavně, aby měli jednu kosmetickou tašku, když někam jedeme. Při první výpravě na jih jsme jeli nabalení až po střechu auta. Po redukci už jsme měli plnou jen půlku zavazadlového prostoru ;-).

Co teď oba kluci používají?

Dětské tělové mléko Sebamed – dost šetrné pro kojence a vhodné i pro Juniora a jeho suché místečko pod kolínkem. Oba mají krásně hebkou pokožku. Už jsem jim ho i vzala a u mě taky dobrý :-).

Dětský pleťový krém Sebamed – skvělé dávkování s pumpičkou, krém krásně hydratuje, oba kluci mají obličej bez pupínků či zarudnutí. Hlavně po krému pak dobře snáší i začínající studenější teploty a přechody do tepla, které pleť hodně vysušují. Juniorovi se dávkování-pumpování tak líbí, že si chodí ráno i večer pro krém sám :-).

Sudocrem na opruzeniny u Mimiho. Znovu se mi potvrdilo, že nic tak dobře a rychle opruzeniny nevyléčí.

Extra vyživující mycí gel Mixa – dětský jemný sprchový gel a šampon v jednom s praktickou pumpičkou a bez obsahu mýdla. Velmi jemně myje bez vysušování, obsahuje totiž mandlový olej.

Maminky, co teď mají v koupelně vaše děti? 🙂

IMG_9313

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty, Kids se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Dětská kosmetika

  1. Vanilka napsal:

    Já používám tělové mléko pro miminka od značky Mustela (ta asi v ČR není). Ale zrovna nedávno jsem přemýšlela nad tím, do jakého věku vlastně dítě po koupání mazat. Mám pocit, že spousta rodičů své (odrostlejší) děti po koupání rovnou převlíkne do pyžama a jde se spát. Ani já si nevzpomínám na nějaké pravidelné mazání, když jsem byla malá. A obličej Motýlkovi nemažu vůbec…

    • Mustelu jsem tu ještě nepotkala, jen Nutelu ;-))). Mažu i tříletého, jinak jde cítit, že pokožka vysychá a je drsnější. A obličeje mají krásně heboučké po krému. Jinak začínají třeba stroupky na bradě, červené tváře. Ty přechody z tepla do zimy jim nepřidají. Já bych taky nevylezla nenamazaná. :-)))

  2. Sedmi napsal:

    skoro totez, akorat misto sudocremu nedam dopustit na bepanthen a na promazavani misto oleje, ktery nefungoval, mam excipial lipolotio… jo a holky na sebe patlaji na co v koupelne narazi 😀 myslim ruzne moje sprchove a kouplenove gely apod. Vlasy jim myju svym samponem a mazu je podle potreby detskym kremem nebo svym Dove :] ale zeptej se me za par let, to bude asi horor 😀

  3. neter napsal:

    Vilem ma jeste furt kosmetiku hipp,koupali ho v ni v porodnici a ja ji koupila,kdyz mu sedla,nechtela jsem nic pokouset a to baleni je snad nekonecne.. a na zadecek davam mesickovy krem .od weledy a super a na oblicej jeste nic,ale ma tu nachystany cold cream od biodermy 🙂 ,tak uvidime az to vsechno vyplacame…to spotreba plin je jina liga 😀

Zanechat Odpověď

