Teď nosím – Chelsea Boots

Jak se jim říká česky? Kotníčkové boty nebo polokozačky? Letos jsou módním hitem. Když jsem je vloni kupovala, byly tenkrát v Humanicu jediné, semišové a koukala jsem na ně s nedůvěrou, jestli mám nebo nemám. Ovšem byly krásně pohodlné, jako dělané na moji nohu, tak jsem je koupila a ani letos nelituji :-). K slim džínům se mi skvěle hodí. Ještě k legínám, ale k sukni si je nedokážu představit.

Nechaly jste se letos lapit tímto módním trendem a taky je máte v botníku? K čemu je nejraději nosíte?

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Teď nosím – Chelsea Boots

  1. Sedmi napsal:

    Pěkné 🙂 chtěla jsem je taky, ale nesedí mi na noze… Mám úzkou dlouhou a jak mají volnější střih, noha mi v tom hrozně plave… Jinak i k sukni si to umím představit, pošlu foto, mmnt

  2. Alizia napsal:

    Ty jsou skvělé, řekla bych, že jsou i nadčasové a trendy každou sezónu, jen naše české obchody to nějak nedávají 🙂

  3. Sedmi napsal:

    jo btw ve Svedsku je nosi skoro kazdy 😀

Zanechat Odpověď

