Adventní kalendář

Ten letošní je zatím v procesu výroby, bude to pro Juniora překvapení na 1. prosince ráno :-). Letos je trochu prostorově výraznější, tak ho teď nemohu složit a nafotit. Článek o jeho výrobě a finální podobě tedy uvidíte až příští týden.

Inspirovat se můžete alespoň v tom loňském, který je TADY 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Adventní kalendář

  1. avespasseri napsal:

    Jo,, adventní kalendář. Kdysi jsem si koupila celý sešitek s různými nápady. Zazdila to do značné míry moje nešikovnost, podařilo se mi zrealizovat jen ponožkový (to byl ovšem dobrý fór). A pak to zazdila tchýně, které to nedalo a zřejmě s myšlenkou, že když ona nemohla, tak vnučce to dopřeje, donesla ještě takový ten čokoládový klasický papírový s okýnky se santaklausem :-(( Nosí ho každý rok, alespoň se nějakou kvalitnější čokoládou. Já jí dávám do látkového, který kdysi koupila máma. Tak má dvojí adventní kalendář. No jo no. 🙂 Ta stará generace si prostě nedá říct :-))

  2. Janina napsal:

    Těším se na fotku toho aktuálního!:-) Já jsem se do toho letos pustila taky a jsem fakt zvědavá, co na to Mládě v pondělí ráno řekne..:-))

Zanechat Odpověď

