Teplo domova

Když je večer klid v dětských postýlkách a mám chvilku pro sebe, ráda si sednu pod lampu s knížkou, dobrým pitím a zachumlám se do teploučké deky… 😉 Mám doma měkké menší i větší deky. Ovšem obrovskou kašmírovou, to bych si nechala líbit :-).

Vybrala jsem pro inspiraci pár krásných kousků z vlny, kašmíru nebo mohéru.

Taky se v zimě rádi zachumláte?

 

Obrázky: Pinterest

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Teplo domova

  1. Sedmi napsal:

    Já nejraději do postele

  2. avespasseri napsal:

    Jasně, gauč a šup po deku. Velkou tygrovanou 🙂 No, vybrala bych si jinou, ale tahle už byla a svůj účel plní :-)) A spoustu polštářů. To je asi ten arabský zvyk :-)) Už mi chybí jen ta vodní dýmka… ale když už ji manžel nechce pokuřovat ….:-))

  3. Janina napsal:

    Všude podobné(a zrovna píšu z gauče pod dekou, protože kluci na zahradě cosi kutí a já mám línou neděli:-)))

Zanechat Odpověď

