Giveaway – Rodinné kalendáře Teribear

Dobré ráno a krásný první prosincový den!

Na pondělní ráno tu pro vás mám soutěž o tři rodinné kalendáře Teribear na rok 2015.

Méďu hrdinu Teribear asi není nutno představovat – je to symbol Nadace Terezy Maxové, která pomáhá dětem vyrůstajícím mimo rodinu. Takže všechny výrobky s tímto medvídkem svým prodejem pomáhají dětem.

Rodinný kalendář je pro vícečlenné rodiny užitečný pomocník – každý má svoji kolonku, kam si může psát svoje události na konkrétní den a lze tak mít jednoduše přehled o celé rodině. My jsme jej měli letos poprvé a na příští rok už jej mám znovu nachystaný :-).

Co musíte udělat, abyste kalendář vyhráli?

1) Sledovat tento blog přes e-mail nebo Bloglovin

2) Mít lajk (to se mi líbí) u facebookové stránky tohoto blogu

3) Napsat mi do komentáře k tomuto příspěvku váš kontaktní e-mail a přes co můj blog sledujete

4) Pokud budete soutěž na facebooku sdílet, budete do slosování zařazeni dvakrát

Soutěž potrvá do pátku 5.12.2014 do půlnoci. O víkendu vylosujeme výherce, který bude zveřejněn na facebookové stránce blogu.

Hodně štěstí! 😉

 

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Giveaway – Rodinné kalendáře Teribear

  1. Sedmi napsal:

    No jo, ale já ten Fb nechci spojovat s blogem…

  2. Jana Žižková napsal:

    ahoj, sleduji blog přes e-mail (i FB) 😉 kalendáře vypadají pěkně .. jedna radost plánovat 😉

  3. Luciankah napsal:

    Kalendar je krasny a tuze by se nam na nase planovani hodil:-) Blog sleduji pres Bloglovin.
    Hezky advent, luciankah@seznam.cz

  4. Barbara napsal:

    kalendar vyzera super 🙂 blog sledujem cez mail…

  5. Hana napsal:

    Ahoj Pavli, sleduju přes mail, FB like a sdílela jsem. I když mám občas dojem, že by mi nepomohla ani svěcená voda, kalendář by se určitě neztratil 😉

  6. Hana napsal:

    (PS: mail bys měla vidět při schvalování komentáře, je to tak?)

  7. Pavka napsal:

    Tento kalendář máme …. 🙂 Je super. 🙂

Zanechat Odpověď

