DIY – Adventní kalendář 2014

Dobré ráno, adventní kalendář byl předán, tak vám jej můžu konečně taky ukázat 🙂

S jeho výrobou mi pomáhala celá rodina – mamka mě naučila šít na šlapacím stroji po prababičce, taťka mi při láhvi vína pomáhal obracet pytlíčky a udělal pak dírky do papírových srdíček, Mimi pak při jeho noční nespací chvilce koukal, jak to dávám dohromady a broukal mi tam, aby to líp odsýpalo. 🙂

Materiál jsem letos koupila komplet v Ikea – stojan i látku, mašličku i dekorativní srdíčka.

Do balíčků jsem nastrkala mini Haribo pytlíčky, které měli asi před dvěma týdny v obrovském balení v Lidlu. V některých je i tyčinka Kinder čokolády.

A tady je –  náš letošní adventní kalendář pro Juniora ;-). Při rozbalování byl nadšený, moc se mu líbí a pořád koumá, co to tam je za čísla, když jsou třeba dvě dvojky vedle sebe… třeba se to do Vánoc naučí číst správně :-).

Taky dětem připravujete adventní kalendáře? Z čeho jste je letos vyrobili?

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na DIY – Adventní kalendář 2014

  1. Janina napsal:

    Super inspirace! Kalendář se povedl:-))

  2. Vanilka napsal:

    Vypadá moc hezky.
    Ten můj byl k vidění na Instagramu. Jsem na sebe pyšná, že jsem dokázala něco vyrobit. Akorát teď nevím, jak vysvětlit Motýlkovi, že má otevřít jen jednu krabičku denně.

  3. Sedmi napsal:

    joo… akorat jsem to nejak nestihla, tak zatim nemam… uf… mozna to dam konecne zitra…

  4. Alizia napsal:

    Pájo, tak ten je hodně originální, muselo to dát hodně práce! Já vytáhla ten co jsem dělala loni, nastrkala jsem do něj různé sponečky, prstýnky, náramky, lízátka, tužky i papírové kapesníky s Minnie, no různé blbosti 🙂 Sladkému jsem se snažila až na nějaké to lízo vyhnout, má toho strašně moc jinde, teď zase Mikuláš, dostali jsme od tchýně plnou igelitku sladkostí uff uff

    • Děkuju Ali. S těmi drobnostmi to máte fajn. Taky bych mu ráda dala něco jiného, ale 24 malých autíček? Nebo nevím, co tam vymyslet. Přece jen pro holčičky se takové drobnosti líp vybírají. A nebo budu muset shromažďovat nápady a drobnosti už od teď 🙂

  5. avespasseri napsal:

    Je krásný 🙂 Když byla ta moje menší, tak nezvládala jíst jen jeden… teď už si je šetří :-)) Já jsem se přestala snažit něco vyrábět, má takový nástěnný látkový s kapsičkama – trochu poameričtěný, ale ten méďa plyšový, který je na něm nalepený suchým zipem, je docela roztomilý a nevypadá příliš americky. Přivezla nám ho kdysi moje máti. Přes rok se otočí a zakrývá skříň s hračkami, na advent se otočí na červenou a je z něj adventní kalendář :-)) Letos tam má různé bonbónky, Pedro, nebo hořkou čokoládu. Hned šla a osahávala kapsičky a hádala co, je co, a kde asi jsou ty žvýkačky. Ty ji lákají nejvíc (s tím tetováním) 🙂

Zanechat Odpověď

