Předsevzetí? Ne, mám To Do list…

Ahoj všichni! Dáváte si novoroční předsevzetí?

Předsevzetí jsem si dala asi jen jednou, možná to tenkrát na střední ani nebylo předsevzetí, ale nějaké přání změny, už nevím. Každopádně tohle nedělám. Když chci něco změnit, je na to dobrý kterýkoliv den v roce. A hlavně nová věc u mě musí přijít postupně, pokud má vydržet. Nemůžu si říct, že od prvního ledna začnu třeba chodit cvičit a pak budu mít výčitky, že to zrovna prvního (i druhého a x-tého) nevyšlo. A nebo se nemůžu nutit do věcí, které by byly asi fajn, ale nejsou pro mě. Například asi nikdy nebudu abstinent, vegetarián nebo 100%ní raw food konzument.

S přelomem roku mě ale vždy chytá nějaká potřeba změny – v různých oblastech.
Takže teď mám v plánu:

RODINA
– mít kvalitní společný čas, více si povídat, hrát hry, nekoukat na telefony/tablet, když jsme spolu
– chci chodit s Juniorem plavat (tady je podmínkou hlídatelnost Mimina), jen my dva, protože mám pocit, že už spolu sami skoro nejsme 😦
– kino s Juniorem a s manželem
– vyjít si s manželem bez dětí (!!!!!)

POCHŮZKY
– objednat sebe i kluky ke všem doktorům, které odkládám
– rozmyslet si letos rovnátka

BYDLENÍ
– pořídit světlo do pracovny
– probrat skříň a vyřadit jarní a letní oblečení (podzim a zimu už jsem vyřadila po porodu)
– projít botník a kabelky – vyřadit nepotřebné a napsat seznam pro nové,
– klukům udělat pořádek v knížkách a hračkách
– najít, komu darujeme nepotřebné věci


– chci být víc v klidu a nesekýrovat Juniora na veřejnosti kvůli prkotinám, dělám tím zbytečné dusno a shazuju ho tím před okolím 😦 já vím 😦
– chtěla bych mít víc času na čtení
– konečně začnu taky sportovat jako předtím (hurá!) a chci začít běhat…
– budu pokračovat s blogem (o Instagramu se nezmiňuji, ten je jako droga :-)))

Doma mám v tomhle podporu – manžel už začal s debordelizací komory a chystá se na šatní skříň. Sobě dávám na zbytek položek čas. Nechci tu sprintovat s jazykem na vestě. Ale tak do půl roku bych ráda měla seznam odškrtaný a všechny změny zažité. Snad to půjde. 🙂

Co Vaše plány a cíle do nového roku?

Tohle pobavilo 😉
resolutions2

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Předsevzetí? Ne, mám To Do list…

  1. Calad napsal:

    Taky se spíš snažím vytvořit si plán, co je třeba udělat a hlavně, co se dá v tom roce zvládnout udělat.
    Kdysi jsem vytvářela „baráčkový seznam“ kde byly zaznamenány ty důležité opravy. Skončila jsem v roce 2011 a od té doby na něj prdim, protože jsme ze zvětšujícího se seznamu byli jen otrávení. 🙂

    Jinak krásný seznam, některé body bych mohla i převzít 😀

  2. Sedmi napsal:

    nejak nestiham ani cist, natoz psat nebo tvorit seznamy… uf… ale drzim palce, hezky seznam 🙂

Zanechat Odpověď

