LEGO

Dala jsem Juniorovi moje a sestřino staré LEGO, které máme u rodičů. Jsou to stavebnice od 5 let, kde jsou kostky v jedné řadě, malé kousky, žádné obří Duplo, které zná z domu. Hned jak to uviděl, byl nadšený a 3 dny nedělal nic jiného než si jen hrál. 🙂 Postavili jsme poštu a obchod, on si udělal ploty, závory a vzal si autíčka a už byl ve svém živlu. U každé závory zatroubil, otevřel si, dojel k pumpě, natankoval, šel odvézt dopisy, nakoupit do obchodu :-). Hraje si stejně, jako si to pamatuju u sebe a u sestry. Ale běda, když mu na stavbě chci něco změnit, nebo když potřebuji díl, který tam má. Nedá, ani nevymění! 🙂

Tak jsem si taky zahrála jako zamlada 🙂 Postavila jsem plážové stánky, které dostala ségra k Vánocům někdy před 20 lety, udělala jsem Juniorovi improvizovaný domeček pro panáčky, děda mu postavil garáž  – zeď, co má vrata – nepotřebuje auta schovat, potřebuje troubit u brány, otevírat… prostě chlap. 😀

Hledala jsem na webu stáří těch stavebnic – tak moje LEGO Basic je staré 30 let a ty sestřiny plážovky mají 22 a 20 let… to je pravěk, co? A přitom všechno vypadá jako dnešní. Neznám lepší hračku než LEGO 😉

Taky jste měli LEGO? Asi hloupá otázka – spíš kolik stavebnic jste měli? Schovali jste je pro vaše děti? A už jste jim je dali? Se slzou v oku? Já ji tam měla 😀

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na LEGO

  1. Sedmi napsal:

    Lego mam taky jeste po sobe a po brachovi, budu to muset vyhrabat, protoze ty nove stavebnice jsou jine, jednoucelove s kousky tak udelanymi, ze z nich nejde postavit nic jineho krome toho v navodu… teda nevim, jak jine casti, ale to Lego Friends, co tak moc chtela May, je takove. Chapu, chteji toho prodat co nejvic a pokud ti krabice vydrzi 30 let, tak nemusis kupovat furt nove… ale to lego Friends me dost zklamalo…

    • Sedmi, u těch plážovek to bylo podobně. Tři sloupy a oblouky, z toho jde pořád jen pergola. Junior má první krabici Lego City s policejním autem a jsou tam asi 4 normální kostky. Třeba se dají koupit jen kostky? Duplo jsme tak kupovali – krabici kostek a pak malé doplňky

  2. avespasseri napsal:

    Já jsem Legem i stavebnicemi nepolíbená :-))) Minimálně si nepamatuju, že bych tomu jako dítě nějak propadla. Já si hrávala s pistolkami a s šachy … figurky různě tancovaly po šachovnici :-)) Ta moje dostala klasiku – kostky. A pak nějaké další. Ale moc ji to nechytlo… používala to jako doplněk ke stavbám většího charakteru, do kterého zapojuje polštáře, baletní hrazdičku a vytváří z toho velké hrady (a hrazdička je brána). Ale v družině si s tím prý hraje a měla to zakroužkované i pro Ježíška (mezi x dalšími hračkami v katalogu). Ale netouží po tom. A nedostala. Já myslím, že je klasika, že rodiče vytáhnou své staré hračky a knížky a sdílejí je s nimi (a sami se tak vracejí do svého dětství). Já ani manžel jsme nebyli legoví, není ani ta naše :-))

  3. Vanilka napsal:

    Já originál Lego nikdy neměla. Stavebnici jsem měla jen jednu, která se Legu hodně podobala a ohromně jsem si s ní vyhrála. Ale po opravdickém Legu jsem toužila (a nedostala ho). Nemůžu se dočkat, až se Motýlek posune od Dupla ke klasickému Legu. I když už s tím Duplem si docela pěkně vyhrajeme oba dva 🙂 Kolega z práce nám před rokem věnoval ohromnou krabici všech možných kostiček a panáčků Duplo. Nejdřív jsem byla lehce rozladěná, že je to všechno smíchané a že už se nedají rozlišit jednotlivé sady. Ale Motýlek mě naučil, že právě to dává prostor fantazii.

  4. K. napsal:

    lego je opravdu skvělé! a pokud je v něm dostatečné množství obyčejných kostiček, tak je to opravdu nejlepší. Děti pak mnohem více zapojují představivost a to se do budoucna hodí! A nejen to, myslím, že si s tim i více hrají, když je to univerzálnější… jako děti jsme lego měli moc rádi, i když jsme ho neměli mnoho, a tak s tím pokračuju i u syna 😉

Zanechat Odpověď

