Mladý ječmen

Takhle si ho teď dělám nejčastěji – promíchám s mandlovým mlékem v dětském kelímku :-D. Je z toho lehce sladký koktejl pistáciové barvy a voní po oříškách. Mňam!

2015/01/img_0432.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Mladý ječmen

  1. Alizia napsal:

    Snad už brzo si ho taky budu takto dávat 🙂 A kdy to Pájo piješ, ráno na lačno, nebo je to jedno?

  2. Sedmi napsal:

    a funguje to? resp. treba nejsi vubec nemocna?

  3. Klara / napsal:

    Diky za tip na kombinaci s mandlovym mlekem. Muzu se zeptat,od jake firmy jecmen mate? Koukala jsem, ze je na trhu vice znacek a moc se v tom neorientuji:(

    • Není za co, je to opravdu lahůdka oproti ječmenu ve vodě :-). Ječmen mám z Green Ways od kamarádky. Četla jsem pár diskusí o kvalitě různých značek, ale nejsem v tom odborník. Tak mám pro mě nejdostupnější.

Zanechat Odpověď

