Beauty Note – Essence All About Matt Fixing Powder

Dnes vám představím jeden můj hodně oblíbený produkt. Poslední dobou je součástí mého každodenního makeupu a do budoucna to zatím nebudu měnit :-). O co jde? O transparentní fixační pudr od Essence. Mám už několikáté balení, zkusila jsem sypkou i kompaktní verzi do kabelky. Původně jsem si ho kupovala jen na zkoušku – kdyby byl špatný, tak mě jeho cena nebude bolet. Ale je prostě super :-). Za málo peněz hodně muziky.

Zkoušela jsem ho na jaře na kaviárový makeup od Dermacolu, pak v létě na matující makeup od Chanelu, na podzim na CC krém od Mary Kay a teď v zimě ho používám na makeup od Clarins – všechny krásně zafixuje a udělá sametový finiš, který vydrží až do odpoledne. Nejvíc sametový byl s Chanelem – tam to byl samet na druhou, protože sám makeup dělal pleť krásně sametově hebkou. Pořád jsem si sahala na tváře 😀

Udělala jsem si taky malé porovnání s legendárním HD Microfinishing pudrem od MUFE v kompaktní verzi – na ruce stejné, na tváři taky, jen cena 10x vyšší. Jestli můžu doporučit – tohoto mazlíka zkuste, určitě nebudete produktu pod stovku litovat. 🙂

Napište mi, jaké používáte pudry – barevné nebo transparentní, kompaktní nebo sypké, jakou značku, střídáte je podle ročního období nebo máte jeden oblíbený?

Krásný den! P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Beauty Note – Essence All About Matt Fixing Powder

  1. Sedmi napsal:

    momentalne nestiham ani ten BB krem 😦

  2. Alizia napsal:

    Pájo a ta sypká verze je taky dobrá? Ty mám raději 🙂

Zanechat Odpověď

