První přetočení

Píšu do deníčku: Mimi se dnes poprvé sám přetočil ze zad na bříško! Minulý týden byly náznaky a dnes to dotáhl do konce, šikula :-). Mám z toho ohromnou radost.
Šel na to přes levou stranu. Víc teď všechno chytá levou ručičkou. Pozná se takhle brzo levák?

Taky si sám chytnul flašku a chvíli ji držel. To byla spíš náhoda. 🙂

2015/01/img_0541.jpg

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na První přetočení

  1. Alizia napsal:

    Týýjo, tak ten se má k světu, smíšek 🙂

  2. Hana napsal:

    Tak to je borec! Gratuluju! Zato my dnes byly u dr. a od zítřka začínáme s Vojtovkou 😦

    • Hani, neboj, to se srovná. S Juniorem jsem byla až v 10 měsících na dvou lekcích – prej neleze tak n vojtovku. Přitom byl o hlavu větší než ostatní děti a prostě se napřimoval pomaleji. Neboj, malá bude pod dohledem a bude pak mít naposilováno 😉

  3. Vanilka napsal:

    Podle moudrých knih se tak brzy levák-pravák nepozná. Dítě by žádnou stranu preferovat ani nemělo. Ale to moje jednoznačně preferuje pravou a myslím, že už mu to zůstane. Oficiálně se ale leváctví-praváctví určuje až tak kolem 3 až 4 let.

      • Jitka napsal:

        já mám jinou zkušenost. říkala mi fyzioterapeutka, že právě v prvních měsících, když začíná úplně prvně uchopovat, jsou ty úplně první náznaky (intuitivní chování dítěte, akorát to trvá opravdu chvilku, tak se to snadno přehlídne). Hned poté se objevuje používání obou rukou, a to se postupně vyhraňuje. U nás to tak opravdu bylo. I když je syn ještě malý (15 měsíců) – poslední cca dva měsíce se vrátila ta jeho úplně první reakce a vše podstatné provádí levou – skládá kostky, jí lžičkou… Určitě to není na 100 % u každého dítěte, ale zbystřila bych hned na začátku 🙂 já z toho leváctví tedy moc nadšená nejsem, samozřejmě nebudu ho předělávat (u nás v rodině je pár přeučených leváků). Ale právě proto, že mi to přijde taky ještě brzo na vyhranění, zkouším dávat i do pravé, ale zatím stále a více vede levá. Podle mě se to pozná hodně u jídla a lžička u nás prostě patří do levé ;))

  4. Sandra napsal:

    Je to malý roztomilý šikula 🙂 Vzpomínám, jak jsme byli nadšení, když se to podařilo synovci a teď už je z něj velký třeťák. Utíká to nějak moc rychle s těmi dětmi.

  5. Janina napsal:

    Ten je super! :-)))

Zanechat Odpověď

