Nejvíc bych si přála…

Ležíme s Juniorem v posteli a rekapitulujeme den, který měl „neposlouchací“ epizodu. Chtěla bych mu říct, že si přeji, ať je hodný.

„Víš, co bych si nejvíc přála?“

„Kladívko?“

To mě rozsekalo 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma, Kids se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Nejvíc bych si přála…

  1. avespasseri napsal:

    :-)))))
    Víš, co je zvláštní?? Někdy si říkám, jak moc jsem v tom svém žákovském vztahu ke svému učiteli jak to malé dítě, které dělá jednu botu za druhou… a někdy strašně vzdoruje a neposlouchá, co se mu říká a co by měl dělat… prostě protože na mě občas přijde takové to „A just ne“, přestože vím, že nic z toho, co se ode mě „očekává“, ačkoliv se to po mě vůbec neočekává (svobodu mám absolutní), není špatné… naopak. Byla bych spokojenější, šťastnější, kdybych se řídila podle základních pravidel toho, jak se žije šťastně a spokojeně. A ty pravidla já, na rozdíl od dětí, velmi dobře znám. Ale člověk se musí vzdát spousty věcí, na kterých lpí, o kterých je přesvědčený, že je nutně potřebuje a nemůže bez nich být… a když mu je někdo bere, tak se „vzteká“. Jak to malé dítě :-))) A přece mi nikdy neřekne, že by si přál, abych byla hodnější :-)))))))
    Když já mám takové tendence vůči své dceři, nebo kázací tendence vůči dětem, které učím, tak si na tohle vždycky vzpomenu… na to, jak bych se asi cítila, kdyby tohle řekl… a jak se cítím, když to neříká… a jaký to má vliv :-))))) Ale není to snadné :))

    • Já jsem nakonec ráda, že to nezaznělo celé. A krásně se ukázalo, na co zrovna myslel 🙂

      • avespasseri napsal:

        Vlastně mě napadá, že mi nedávno, řekl, ať jsem na sebe hodná :-))) A to je jiná.
        Což mi také připomíná, jak jsme kdysi na takových těch dětských cvičeních zpívali na začátku cosi jako „dnes je ale krásný den, dneska zlobit nebudem“. A já to nemohla přenést přes pusu a tak jsem nenápadně pěla: „dnes se zlobit nebudem“ :-)) Přišlo mi, že by to mělo být k oběma stranám fér :-)))))

      • To máš pravdu. A my jsme měli verzi – dneska si to užijem 😉 taky lepší než o zlobení.

      • avespasseri napsal:

        Přesně 🙂

  2. Sedmi napsal:

    To je dobrý 😀 někdy je nejlepší se zasmát místo mračit…

  3. Janina napsal:

    Pobavil, velmi!:-)))))

Zanechat Odpověď

