Beauty Note – Bi-Oil jako hydratace v zimě + Giveaway

Dobré ráno!

O olejíčku Bi-Oil jsem už jeden článek psala, pomohl tenkrát Juniorovi ke krásně hebké pokožce, kterou jsme léčili, a mně na poporodní poranění taky.

„Bi‑Oil je speciální olej pečující o pokožku, který pomáhá vylepšit vzhled jizev, strií a nestejného odstínu pokožky. Je rovněž vysoce efektivní pro stárnoucí a dehydrovanou pokožku. Bi‑Oil získal 222 ocenění v oblasti péče o pokožku a od svého celosvětového uvedení v roce 2002 se stal nejprodávanějším produktem na jizvy a strie ve 18 zemích.“ (http://bi-oil.com/cs)

Tentokrát mám pro vás tip na jeho použití na celé tělo jako extrémně hydratační přípravek, který během noci zregeneruje suchou a dehydrovanou pleť. Teď v zimě mám večer tak hrozně vysušenou pokožku, že pne, mám potřebu se škrábat, no není to nic příjemného. Takže jsem zkusila dát si olej na vlhké ruce a následně na celé tělo a ráno to byla příjemná změna. Pokožka byla bez svědění, pružná, na dotek příjemně hydratovaná. Olejové mazání si teď dělám 2x týdně jako takovou tělovou „masku“. Tak jsem ráda, že jsem našla pomocníka, se kterým přečkám zimu ;-).

Chcete být taky „mazaní“? Mám pro vás tři olejíčky! 🙂

Pravidla jsou jednoduchá, stačí:

1) Dát like Facebookové stránce nového e-shopu KupKosmetiku.cz, kterému zároveň děkuji za poskytnutí olejů do soutěže
2) Odebírat můj blog přes mail nebo Bloglovin nebo být fandou na mém Facebooku nebo na Instagramu (napište mi, přes co sledujete)
3) Napsat mi do komentáře k tomuto článku váš e-mail, na který se v případě vylosování ozvu

Soutěž potrvá do neděle 1. února a výherce uveřejním následující týden na Facebookových stránkách mého blogu.

Hodně štěstí a krásný den!

P.

IMG_0897

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Beauty Note – Bi-Oil jako hydratace v zimě + Giveaway

  1. Veronika V. napsal:

    Přeji hezký den! A přála bych si být mazaná 🙂
    Like splněn, sleduji přes Bloglovin, v.veronika25@seznam.cz
    Veronika

  2. Lucie napsal:

    Krásný den 🙂 Bi-oil by mě zajímal, protože jsem atopik a pořád nemám nějak odvahu si jej koupit 😀 Třeba se mi poštěstí ho vyhrát a tak ho odzkouším 🙂 no a a když ne, časem si ho koupím, jak se znám 😀
    Sleduji na FB jako Lucie Faltusová
    poolora@seznam.cz

  3. Lucie napsal:

    Ahoj, ráda bych konečně olejíček vyzkoušela 🙂
    1) like jako Lucie Vítů
    2) sleduji na instagramu jako Luczisha
    3) luczisha@seznam.cz

  4. Janina napsal:

    Jééé, na Bi-Oil se tak dlouho chystám, až se skoro bojím, že ho nestihnu během těhotenství koupit:-D
    Tak zkusím štěstí. Sleduji přes insta i fb
    info@janinyblog.com

  5. Zuzana Krizova napsal:

    sleduji blog přes Fb i instagram. Bi-Oil rada vyzkousim.
    suezi@email.cz

  6. Mirka Škampová napsal:

    Sleduji přes FB.
    Slyšela jsem o tomhle oleji, že je to takový malý zázrak. Sakra, kdybych tak jednou měla štěstí! 😀
    miuka12@seznam.cz

  7. Michaela napsal:

    Ahoj Pavli, slěduji Tě přes facebook a můj email je : gucci69@seznam.cz
    Hezký den Ti přeju .o)

  8. Lenka napsal:

    Ještě neznám ten zázrak, a tak mi chátrá tělo…. Sleduji a těším se na vyzkoušení. lenka2506@seznam.cz
    Hezký den:)

  9. Gabriela napsal:

    Zkouším ho, zatím výsledky ještě nemůžu posoudit:-/
    Sleduji na IG
    Olajkováno
    gabriela.srbova@seznam.cz

  10. Veronika napsal:

    Moc děkuji za příležitost, na mé po těhu bříško … Škoda mluvit 🙂 Insta- vtousek

  11. Veronika napsal:

    Moc děkuji za příležitost, na mé po těhu bříško … Škoda mluvit 🙂 Insta- vtousek
    Email- seller22@email.cz

  12. big_sweet_patootie napsal:

    Pavli zkusím u tebe zase štěstí. Diář co jsem vyhrála,tahám všude s sebou a už bez něj nedám ani ránu. Je boží! Slyšela jsem už o tomhle zázračném olejíčku,ze pomáhá na jizvy, strie…. a je to fakt zázrak prý.
    Sleduji tě na facebooku a instagramu 🙂 email denisa.dybo@gmail.com a teď jdu olajkovat stránky! 🙂

  13. Denisa napsal:

    Ahoj, olejíček je skvělý! Také tě sleduji a dávám like!!!
    ucitelkablog@seznam.cz

  14. Jane napsal:

    Taky mám v zimě suchou pleť…
    Sleduji na FB jako Margareth Wittgenstein.

  15. Renáta napsal:

    Dobrý den,
    sleduji váš blog zatím krátce, ale projela jsem ho snad celý 🙂
    Za mě Bioil bohužel ne. Jsem také atopik a ekzém se mi po něm akorát zhoršil. Pokožku mi nehydratuje ani z poloviny tolik, jako jakékoliv obyčejné tělové mléko. Zůstávám po něm strašně dlouho mastná a mám pocit, jakoby se vůbec nevsákl. Původně jsem si ho kupovala na strie a zesvětlení jizviček – měsíc používání každý den (2x denně) a též bez výsledku.
    Jeden z těch kupů, kdy jsem si řekla, že jsem snad už dost stará na to, abych uvěřila reklamě… a stejně jsem se nechala nachytat.

    To jen pro ty z vás, co nevyhrají, aby věděly, že zase o tolik nepřišly 🙂

  16. Sylvia napsal:

    Tiez v zime trpim vela suchou pletou … ;-((( super sutaz !!!
    Sledujem FB Sylvia P.
    Insta sylviavonbeauty
    sylvinka@ymail.com

  17. Lůca napsal:

    A je ten určený na atopický eksém? To podle mě není… Prvotní funkce je boj proti jizvám a striím. Nebo aspoň ten Bi-oil, co mám já, mi tak přijde. Já jsem s ním relativně celkem spokojená. Oproti super drahým krémům, co jsem zkoušela, mám u toho celkem pocit, že to funguje.

Zanechat Odpověď

