Hledám pěkné prádlo

Ahoj všichni!

Dnes to bude o prádle ;-). Ani ne tak kvůli blížícímu se Valentýnovi (taky jste se lekli, že už měsíc před tímto svátkem, který půlka lidí slaví a půlka nenávidí, byly všude reklamy?), ale proto, že si vybírám nějaké nové „po porodu“. A taky jsem už trochu protřídila skříně. Na podzim šla první várka spolu s těhotenským oblečením, teď z kraje roku pomalu procházím zbytek. Pořád přemýšlím, co budu letos nosit, koukám po trendech a přemítám, co vyřadím. Jsem letos ráda za džínový a námořnický styl – pro mě klasiky. Džíny nosím pořád a tmavě modrou s bílou… moje nejmilejší a nejvíce kombinované barvy… ty miluju až za hrob.

Ale abych neodbíhala od toho prádla – můj šuplík s prádlem je jedna velká katastrofa, co se týká velikostí. U kalhotek až takový problém není, ale podprsenky jsou každá jiná, jinak sedící (spíš nesedící), některé už opravdu kriticky musí z domu, protože se z krajky s lycrou tahají nitky. Ruku v ruce s tím probírám i noční košilky.

Takže hledám teď černé prádlo, které by mi udělalo radost.  K tomu budu muset pořídit i tělovou barvu pod bílá trička. Noční košilka může být jakákoliv, ale v černé se mi spí nejlíp :-).

Níže je můj výběr z Esprit, líbí se vám?

Co vy a váš šuplík s prádlem? Vše ve správné velikosti, barvě i střihu? 😉

Mějte krásný den.

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Hledám pěkné prádlo

  1. Sedmi napsal:

    Škoda mluvit… Zrovna dneska mi kocour překousal ramínko od poslední padnoucí bílé kojo podprsenky… a jinak je to taky děsný, starší mi teď nesedí…

  2. Janina napsal:

    Čekám po porodu a až se tělo trochu srovná a pak začnu také měnit šatník. Moje prádlo to zoufale potřebuje:-(
    Výběr je super!

Zanechat Odpověď

