Portmonka

Ahoj všichni!

Schválně, kolik máte u sebe běžně věrnostních a slevových kartiček? Já jich napočítala 7 v peněžence a 20 v plastové kapsičce, kde mám i jiné důležité lístky. Dohromady je to docela tíha. Takže se mi velice hodí aplikace Portmonka, kam si mohu téměř všechny věrnostní karty naskenovat. V aplikaci je seznam spolupracujících prodejců, ze kterého si vyberu a pak naskenuji čárový kód. Kartu pak můžu nechat doma. Když některý obchodník v seznamu není, dá se i tak karta naskenovat a uložit pod vlastním názvem. Mám z takových aplikací radost.

Jaké používáte vychytávky, abyste si usnadnili život?

Mějte krásný den.

P. 🙂

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Portmonka

  1. avespasseri napsal:

    Ále, to jsou věci. Že by snad ty chytré telefony i k něčemu byly??? :-))) Já tedy nechápu, proč se tomu tak bráním, když jsem ta startrekovská fanynka a byly doby, kdy jsem si přála, abychom měli doma ten přístroj, který zhmotní jídlo na požádání 🙂
    Já pár kartiček mám taky, ale většinou ty nejdůležitější nosím v kapse. Včetně nějakých těch peněz. Což se mi osvědčilo v okamžiku, kdy jsem ztratila peněženku a přišla na to až druhý den odpoledne, když jsem se vrátila z práce a na dveřích měla vzkaz od sousedek, že mám u nich občanku. A celou peněženku. Řidič busu, kde jsem ji nechala, mi ji podle adresy donesl až domů :-)))) Bylo fajn nevědět… nešílela jsem, neběhala po úřadech a nezařizovala si už nové doklady 🙂

  2. Sedmi napsal:

    Já nosím kartičky v tašce na kočárek, do peněženky se mi to nevejde.
    Aplikace pěkná, teď ještě najít čas na to to přehrát….

  3. Vanilka napsal:

    Já už nové zákaznické kartičky odmítám. Stejně u většiny nevím, jaké přesně z nich jsou benefity.

  4. Míša napsal:

    Super, to si musím nahrát, protože těch kartiček mám taky mraky a pořád mršky přibývají 😉

Zanechat Odpověď

