Mimi zkouší nové plenky Pampers Premium Care Pants

Ahoj všichni!

Na Instagramu jsem slíbila, že příští příspěvek napíše naše mimino a nebylo to daleko od pravdy. Řeč bude tentokrát o nových plenkách, které jsme dostali k vyzkoušení.

Přišly v krásné zlaté krabici s mašlí jako velice milý dárek :-). Objednala jsem mu velikost 4, kterou má i u jiných plenek. Aktuálně je na nějakých 7,5 kg, plenky č. 4 jsou od 9 kg, ale Mimi má docela naducané kejtičky a bříško jako soudeček, tak ať má pohodlí :-D. Prostě trojky jsou mu malé u všech značek.

Nové Pampersky jsou nasazovací plenky z řady Premium Care, tj. hodně jemné k pokožce, tenké, mají proužek, který ukazuje, jestli je v nich vlhko, dobře sají. Noc vydržely perfektně. Co se mi líbilo nejvíc oproti klasickým zalepovacím plenkám je to, že jsou v pase hodně pružné – mají tam několik řad tenoučkých gumiček v širokém pásu přes celé bříško i záda. Takže nic neproteče, ale hlavně se nezařezávají do bříška. A největší bonus je, že miminko se v nich může volně hýbat! Miminka totiž potřebují volno v oblasti bříška, aby mohla začít dávat nožičky nad podložku, sahat si na kolínka, případně dávat nožičky až k pusince. Na cvičení s miminky se jim plenka na tu chvilku povolí, ale běžně doma plenky zapínáme přesně na obvod okolo bříška a není tam žádný prostor pro jejich přirozený pohyb. U těchto plenek je to ale jiné – pružný pas umožní zvedat nožky, můj pětiměsíční si sahá na kolínka, povede se mu občas přetočení. Jsem ráda, že ho těsnými plenkami nebrzdím ve vývoji.

Při výměně se jednoduše roztrhnou ve švech na jednom i druhém boku a můžete je sundat jako normální zalepovací plenky. Jediná věc, která mi na nich vadí je, že jsem zvyklá použité plenky srolovat a nakonec zabalit lepicími pásky do balíčku než je dám do koše. U těchto to nejde. Srolujete, ale nezalepíte.

Celkově nám oběma plenky vyhovují a už máme doma další balení (seženete například tady).

Maminky, jaké používáte pro vaše děti plenky? Dáváte miminkům podobné nasazovací kalhotky bez zalepovacích proužků? Napište mi 🙂

Mějte se hezky! P.

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Mimi zkouší nové plenky Pampers Premium Care Pants

  1. Vanilka napsal:

    Já používám švédskou značku Libero, ale ta se asi v ČR neprodává. Líbí se mi, že má ECO label. Pampersky mi vždycky připadaly podezřele měkké, podezřele bílé, a když k nim člověk přičichne (samozřejmě k čistým!), je z nich cítit cosi… Podle mě jsou něčím napuštěné. Ty Libero nejsou cítit ničím. A plenkové kalhotky mají vzadu na zadečku tenký odlepovací pásek, aby se právě daly srolovat a přelepit. To jsem ale viděla i u Pampersek…

  2. Iva napsal:

    My teda taky jedeme v Pamprskach. Obcas zkusim jinou znacku, ale pak se stejne pokorne vratim k nim. Vecerni mliko, ranni mliko a par hodin po probuzeni jeste v pyzamu zvladnou jedine Pamprsky. Nasazovaci mi vadi ze stejneho duvodu, taky radeji roluju do balicku. Urcite vyzkousime i tyto, ale pockam az na nocnikove obdobi.

  3. Janina napsal:

    No jo, brzy budu řešit taky…s Mládětem jsme používali výhradně Pampers, tak se jich budeme držet nejspíš i tentokrát:-)

  4. Sedmi napsal:

    Na novorozence tyhle, teď Tesco plínky, jak miminko kaká jednou týdně, tak to jde.

Zanechat Odpověď

